loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ mp3 ترکی عاشق اولدوم بیر یاره,    عاشق اولدوم بیر یاره قدیمی,    عاشیق اولدوم بیر یاره پیمان,    عاشیق اولدوم بیر یاره پیما

حسین بازدید : 2377 پنجشنبه 12 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 ترکی عاشق اولدوم بیر یاره
,    عاشق اولدوم بیر یاره قدیمی
,    عاشیق اولدوم بیر یاره پیمان
,    عاشیق اولدوم بیر یاره پیمان تبریزی
,    اهنگ mp3 قدیمی عاشیق اولدوم بو یاره
,    دانلود آهنگ mp3 عاشق اولدوم سنین کیمین جیرانا
,    دانلود آهنگ mp3 عاشق اولدوم بیر یاره گوزلری وار پیاله از افشین آذری
,    آهنگ mp3 عاشیق اولدوم بی یاره افشین آذری
,    دانلود آهنگ mp3 اولورم درد الینن
,    دانلود آهنگ mp3 ترکی
,   
,   

 

https://tabtaraneh.net

متن آهنگ عاشیق اولدوم بو یاره

عاشیق اولدوم بو یاره گوریدیم کاش دوباره

عاشق یاری شدم کاش دوباره میدیدمش

لب لری غونچه کیمی گوزلری وار پیاله

لب هاش مثله غنچه و چشمان درشتی دارد

لب لری غونچه کیمی گوزلری وار پیاله

لب هاش مثله غنچه و چشمان درشتی دارد

راضی اولما گوزلیم من گلیم آه و زاره

زیبای من راضی نشو که من آه و زار شوم

راضیم کاش اولیدی الینده شمع و لاله

راضیم که کاش در دستت شمع و لاله داشتی

اولورم درد الینن اورهیم قان اولوبدی

از درد دارم میمیرم و دلم خون شده است

جوان عمروم سینمده سارالیبدی سولوبدی

عمر و جوانی ام مثل یک گل پژمرده شده 

جوان عمروم سینمده سارالیبدی سولوبدی

عمر و جوانی ام مثل یک گل پژمرده شده

عاشیق اولدوم بیر یاره گوریدیم کاش دوباره

عاشق یاری شدم کاش دوباره میدیدمش

لب لری غونچه کیمی گوزلری وار پیاله

لب هاش مثله غنچه و چشمان درشتی دارد

لب لری غونچه کیمی گوزلری وار پیاله

لب هاش مثله غنچه و چشمان درشتی دارد

دانلود آهنگ عاشیق اولدوم بو یاره (فارسی – ترکی)

 

 

 

320

دانلود آهنگ عاشق اولدوم بو یاره (شاد ارکستی)

 


 

320

برای دانلود آهنگ شاد آذری کلیک کنید!







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 ترکی عاشق اولدوم بیر یاره عاشق اولدوم بیر یاره قدیمی عاشیق اولدوم بیر یاره پیمان عاشیق اولدوم بیر یاره پیمان تبریزی اهنگ mp3 قدیمی عاشیق اولدوم بو یاره دانلود آهنگ mp3 عاشق اولدوم سنین کیمین جیرانا دانلود آهنگ mp3 عاشق اولدوم بیر یاره گوزلری وار پیاله از افشین آذری آهنگ mp3 عاشیق اولدوم بی یاره افشین آذری دانلود آهنگ mp3 اولورم درد الینن دانلود آهنگ mp3 ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو