loading...

نایس موزیک

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—– لالا کن دخترِ زیبایِ شبنم!…♯♫♪ لالا کن، رویِ زانویِ شقایق…♯♫♪ بخـواب؛ تا رنگِ بی مهری نبینی…♯♫♪ تو بیداری که تلــخه حقایق!…♯♫

حسین بازدید : 47 شنبه 06 اردیبهشت 1399

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

لالا کن دخترِ زیبایِ شبنم!…♯♫♪

لالا کن، رویِ زانویِ شقایق…♯♫♪

بخـواب؛ تا رنگِ بی مهری نبینی…♯♫♪

تو بیداری که تلــخه حقایق!…♯♫♪

تو مثلِ التماسِ من میمونی…♯♫♪

که یک شب، رویِ شونه هـاش چِکیدم…♯♫♪

#موزیک: علیرضا افکاری

 

سَــرم گرمِ نوازش های اون بود…♯♫♪

که خوابم بُرد و کوچِش رو ندیدم…♯♫♪

حالا من مونـدم و یه کُنجِ خلوت…♯♫♪

که از سَقفش، غریبی چِکه کرده…♯♫♪

تلاطُم هایِ امواج جدایی، زده کاشــونمو صد تکِّه کرده…♯♫♪

دانلود آهنگ علی زند وکیلی لالایی

دلم میخواست، پس از اون خوابِ شیرین…♯♫♪

دیگه چشمَم به دنیا وا نمـیشُد…♯♫♪

میونِ قلبِ مترکوم، نشونی دیگه از خاطره پیدا نمیشد…♯♫♪

صدام غمــیگنه، از بَس گریه کردم…♯♫♪

ازم هیچ اسم و هیچ آوازه ای نیـست!!…♯♫♪

نمیپُرسه کسی هِی در چه حالی؟!…♯♫♪

#شعر: افشین مقدم

خَبر از آشنایِ تازه ای نیـست…♯♫♪

به پروانه صِفّت ها گفته بودم…♯♫♪

که شمعَم، میـلِ خاموشیِ من نیست…♯♫♪

پرنده رو درخت هَم آشیون کن…♯♫♪

حالا وقتِ فراموشیِ من نیــست!!…..…♯♫♪

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو