loading...

نایس موزیک

    متن آهنگ دل بیقرار دل پایدار از ایمان توحیدی آهنگ دل بیقرار دل پایدار از ایمان توحیدی آهنگ دل بیقرار دل پایدار از ایمان توحیدی ●♪♫آخه دل من تو یه آسمون نداره بی تو ستاره●♪♫ ●♪♫دلم

حسین بازدید : 29 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399

 

 

متن آهنگ دل بیقرار دل پایدار از ایمان توحیدی

آهنگ دل بیقرار دل پایدار از ایمان توحیدی
آهنگ دل بیقرار دل پایدار از ایمان توحیدی

●♪♫آخه دل من تو یه آسمون نداره بی تو ستاره●♪♫

●♪♫دلم میخواد بخونم از دل تیکه پاره●♪♫

●♪♫وقتی تو آسمونم نداره یک ستاره●♪♫

●♪♫دل بیصدا داره بی هوا واسه دل تو میخونه●♪♫

●♪♫عاشق تو ام میریزه دلم همه بهم میگن دیوونه●♪♫

●♪♫چرا دلت همیشه این دلو میسوزونه●♪♫

 

●♪♫دیگه دلم گرفته گرفته از زمونه●♪♫

●♪♫عزیزم کجایی دور چشات بگردم●♪♫

●♪♫واسه تو گریه کردم رفیق دردم●♪♫

●♪♫عزیزم کجایی تو سینه بغض و آهه●♪♫

●♪♫دلم یه بی گناهه دلی که سر به راهه●♪♫

●♪♫عزیزم کجایی دور چشات بگردم●♪♫

●♪♫واسه تو گریه کردم رفیق دردم●♪♫

●♪♫عزیزم کجایی تو سینه بغض و آهه●♪♫

●♪♫دلم یه بی گناهه دلی که سر به راهه●♪♫

●♪♫نازی گل من نازی دل من واسه خنده هات میمیره●♪♫

آهنگ دل بیقرار دل پایدار از ایمان توحیدی
آهنگ دل بیقرار دل پایدار از ایمان توحیدی

●♪♫نازی عشق من واسه من بخند نزار دل من بگیره●♪♫

●♪♫بیا با هم بخونیم با هم از این زمونه●♪♫

●♪♫بیا با هم بمونیم عاشق و بی بهونه●♪♫

●♪♫نازی دل من واسه دیدنت دوباره داره میلرزه●♪♫

●♪♫نازی عشق تو بخدا به این همه غصه ها می ارزه●♪♫

●♪♫چرا میخوای نگاتو بدزدی از نگاه من●♪♫

●♪♫منی که هی میخوامت عاشق بی گناهم●♪♫

●♪♫عزیزم کجایی دور چشات بگردم●♪♫

●♪♫واسه تو گریه کردم رفیق دردم●♪♫

●♪♫عزیزم کجایی تو سینه بغض و آهه●♪♫

●♪♫دلم یه بی گناهه دلی که سر به راهه●♪♫

●♪♫عزیزم کجایی دور چشات بگردم●♪♫

●♪♫واسه تو گریه کردم رفیق دردم●♪♫

●♪♫عزیزم کجایی تو سینه بغض و آهه●♪♫

●♪♫دلم یه بی گناهه دلی که سر به راهه●♪♫







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو