loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ سعید شهروز خستگی تو مال من,    دانلود آهنگ آره عاشقتم علی پورصائب,    دانلود آهنگ آره عاشقتم میبری دلی رو که میبازه بت

حسین بازدید : 3 جمعه 12 بهمن 1397


,   
,    دانلود اهنگ سعید شهروز خستگی تو مال من
,    دانلود آهنگ آره عاشقتم علی پورصائب
,    دانلود آهنگ آره عاشقتم میبری دلی رو که میبازه بتو
,    اکورد اهنگ اره عاشقتم سعید شهروز
,    اره عاشقتم میبری دلی رو که میبازه بتو
,    دانلود اهنگ اره عاشقتم میبری دلیو که میبازه به تو
,    آهنگ آره من عاشقتم
,    دانلود اهنگ منتظرتم اره عاشقتم نمیدونی دیوونه وجودتم
,    دانلود آهنگ سعید شهروز جونم به چشات

خستگیه تو مال من دیوونگیم برای تو من از همه جدا شدم همه به استثنای تو
اینجا یکی هست که میخواد دور خودش خط بکشه فکرشو میکردی یه روز
اینجوری عاشقت بشه اینجوری عاشقت بشه …
آره عاشقتم میبری دلی رو که میبازه به تو
آره عاشقتم بده دل به کسی که بازم دیده خوابتو عاشقتم
با اینکه دلم واسه تو کمه بیشتر از همه عاشقتم
آره عاشقتم میبری دلی رو که میبازه به تو
آره عاشقتم بده دل به کسی که بازم دیده خوابتو عاشقتم
با اینکه دلم واسه تو کمه بیشتر از همه عاشقتم

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز آره عاشقتم با لینک مستقیم

اگه من میسوزم هیزم آتیش تویی اگه دیوونه شدم باعث و بانیش تویی
دل بده بسه دیگه این دست و اون دست نکن
عاشق چشماتو راهی بن بست نکن
آره عاشقتم میبری دلی رو که میبازه به تو
آره عاشقتم بده دل به کسی که بازم دیده خوابتو عاشقتم
با اینکه دلم واسه تو کمه بیشتر از همه عاشقتم
آره عاشقتم میبری دلی رو که میبازه به تو
آره عاشقتم بده دل به کسی که بازم دیده خوابتو عاشقتم
با اینکه دلم واسه تو کمه بیشتر از همه عاشقتم

http://rozmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ سعید شهروز خستگی تو مال من دانلود آهنگ آره عاشقتم علی پورصائب دانلود آهنگ آره عاشقتم میبری دلی رو که میبازه بتو اکورد اهنگ اره عاشقتم سعید شهروز اره عاشقتم میبری دلی رو که میبازه بتو دانلود اهنگ اره عاشقتم میبری دلیو که میبازه به تو آهنگ آره من عاشقتم دانلود اهنگ منتظرتم اره عاشقتم نمیدونی دیوونه وجودتم دانلود آهنگ سعید شهروز جونم به چشات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو