loading...

نایس موزیک

متن آهنگ تو دنیامی محمد نجم »───♫♫●|●|●♫♫───« تو ، تو دنیامی ، دلیل ـه خنده هامی … ! من ، رو تو حساسم ، عزیزم عشق خاصم … ! »──|♫●|──« تو تو دنیامی ، هر لحظه

حسین بازدید : 31 چهارشنبه 20 فروردین 1399

متن آهنگ تو دنیامی محمد نجم

»───♫♫●|●|●♫♫───«
تو ، تو دنیامی ، دلیل ـه خنده هامی … !
من ، رو تو حساسم ، عزیزم عشق خاصم … !
»──|♫●|──«
تو تو دنیامی ، هر لحظه جلو چشمامی … !
پس تا همراهتم ، بیا بگو که باهاتم
─|♫●|─
کاری میکنم حرف تو باشه … !
آخه دل من از خداشه
آره آره آره از خداشه … !
که عشق تو همراه شه
»──|♫●|──«
کاری میکنم حرف تو باشه
آخه دل من از خداشه … !
آره آره آره از خداشه
که عشق تو همراه شه … !

 

دانلود آهنگ جدید تو دنیامی با لینک مستقیم

قسم راست من تویی تویی … !
اسم تو هر دم ورد زبونم
نرو عشقم نرو عشقم … !
»──|♫●|──«
نرو بی تو دلم میگیره
بیا با ما به از این باش … !
که قلب من پیش تو گیره
─|♫●|─
تو ، تو دنیامی ، دلیل ـه خنده هامی … !
من ، رو تو حساسم ، عزیزم عشق خاصم
»──|♫●|──«
تو تو دنیامی ، هر لحظه جلو چشمامی … !
پس تا همراهتم ، بیا بگو که باهاتم
─|♫●|─
کاری میکنم حرف تو باشه … !
آخه دل من از خداشه
آره آره آره از خداشه … !
که عشق تو همراه شه
»──|♫●|──«
کاری میکنم حرف تو باشه
آخه دل من از خداشه … !
آره آره آره از خداشه
که عشق تو همراه شه … !







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو