loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ فکر نکنم بشه با صدتا دریا,    دانلودآهنگ آهای توکه این همه دوری از من,    متن اهنگ اهای تو که اینهمه دوری ازمن,    دانلود ا

حسین بازدید : 683 چهارشنبه 16 مرداد 1398



,    دانلود آهنگ فکر نکنم بشه با صدتا دریا
,    دانلودآهنگ آهای توکه این همه دوری از من
,    متن اهنگ اهای تو که اینهمه دوری ازمن
,    دانلود اهنگ صبوری از بدری
,    اهای تو که این همه دوری از من بدری
,    محسن چاوشی
,    دانلود آهنگ صبوریم کمه بی قراریم زیاده محسن چاوشی
,    دانلود اهنگ محسن چاوشی اهای خبر نداری
,    دانلود آهنگ محسن چاوشی

 

آهای تو که این همه دوری از من این روزا در حال عبوری از من
آهای تو که فکر میکنی سوزوندی دار و ندارمو با دوری از من
طاقت نداری ببینی میدونم این همه طاقت و صبوری از من
ستاره ها میگن پشیمون شدی میخوای بگی که غرق نوری از من
فکر نکنم بشه با صد تا دریا این همه نفرتو بشوری از من
این همه نفرتو بشوری از من نمیدونم میخوای با قلب سنگی
دل ببری بازم چه جوری از من
دل ببری بازم چه جوری از من

آهای تو که این همه دوری از من این روزا در حال عبوری از من
آهای تو که فکر میکنی سوزوندی دار و ندارمو با دوری از من
طاقت نداری ببینی میدونم این همه طاقت و صبوری از من
ستاره ها میگن پشیمون شدی میخوای بگی که غرق نوری از من
فکر نکنم بشه با صد تا دریا این همه نفرتو بشوری از من
این همه نفرتو بشوری از من نمیدونم میخوای با قلب سنگی
دل ببری بازم چه جوری از من
دل ببری بازم چه جوری از من

پشیمونی فایده نداره دیگه چشات باید بارون بباره دیگه
پشیمونی فایده نداره دیگه چشات باید بارون بباره دیگه

https://nicmusic.net/1395/03/mohsen-chavoshi-called-saboori/

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ فکر نکنم بشه با صدتا دریا دانلودآهنگ آهای توکه این همه دوری از من متن اهنگ اهای تو که اینهمه دوری ازمن دانلود اهنگ صبوری از بدری اهای تو که این همه دوری از من بدری محسن چاوشی دانلود آهنگ صبوریم کمه بی قراریم زیاده محسن چاوشی دانلود اهنگ محسن چاوشی اهای خبر نداری دانلود آهنگ محسن چاوشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو