loading...

نایس موزیک

متن آهنگ دلم گرفته از این همه غم شهریار ابراهیمی صدات دوبـاره پیچید تـو قلبـم ♩♪ بـارون اشکم ، چکیده نم ، نم ♩♪ دلم ، گرفتـه از این همه غم ♩♪ مثل یه شمعی میسـوزم ، کم ، کم ♩♪ نمونده راهی غیر از ج

حسین بازدید : 66 سه شنبه 05 فروردین 1399

متن آهنگ دلم گرفته از این همه غم شهریار ابراهیمی

صدات دوبـاره پیچید تـو قلبـم ♩♪
بـارون اشکم ، چکیده نم ، نم ♩♪
دلم ، گرفتـه از این همه غم ♩♪
مثل یه شمعی میسـوزم ، کم ، کم ♩♪
نمونده راهی غیر از جدایی ♩♪
نمیدونسـتـم ، تـو بـی وفایی ♩♪
دله دیوونم ، نداره راهی ♩♪

 

دانلود اهنگ دلم گرفته از این همه غم مثل یه شمعی؛ شهریار ابراهیمی
اگه نیایی میکشه آهی ♩♪
هنوز تـو قلبـم ، خاطره مونده ♩♪
تـوی تـنهایی دلو … سـوزونده ♩♪
قصه ی عشقو کسـی نخونده ♩♪
بـه روی عهدش هیچکس نمونده ♩♪
نمونده راهی غیر از جدایی ♩♪
نمیدونسـتـم ، تـو بـی وفایی ♩♪
دله دیوونم ، نداره راهی ♩♪
اگه نیایی میکشه آهی ♩♪







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو