loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ یوسف مارالان سرباز,    یوسف مارالان شله شله,    اهنگ یوسف مارالان امریکا,    اهنگ یوسف مارالان شراره,    اهن

حسین بازدید : 37 پنجشنبه 22 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ یوسف مارالان سرباز
,    یوسف مارالان شله شله
,    اهنگ یوسف مارالان امریکا
,    اهنگ یوسف مارالان شراره
,    اهنگ یوسف مارالان جدید
,    یوسف مارالان تراختور
,    اهنگ یوسف مارالان جنتلمن
,    اهنگ یوسف مارالان ترامپ
,    اهنگ های یوسف مارالان
,    دانلود اهنگ
,   

مهناز چه قشنگه چشمات مهناز چه میخنده لبهات

صد دل عاشق نگاته مهوه چشمای سیاته

بخند با خندت همیشه غنچه گل ها وا میشه

مثل سعید عاشق تو هیچوری با پیدا نمیشه

وای مبادا یک شب در هوسی باشی

مبادا روزی مال کسی باشی

وا ویلا لیلی لی دوست دارم دیریدیل چی شد

اون عشق آتشین اینجور کشید به دشمنی

هر جا که اسم من میاد سایمو با تیر میزنی

هر جا که اسم من میاد سایمو با تیر میزنی

گوزلرین گوزلیسن گوژلوسن دور اوینا سن ای خالام قیزی

گونشیسن آیسن اولدوزوسان دور اوینا سن اوینا آی خالام قزی

گل خالام قزی اوینا گل خالام قزی اوینا یایلاغ

بیزیمدی عشایریندی گدک یایلاغا آینه بولاغا

شله شله شله راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم

داریخیرام داریخیرام سنسیز گوزل شله شله

 

 

دانلود با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ یوسف مارالان سرباز یوسف مارالان شله شله اهنگ یوسف مارالان امریکا اهنگ یوسف مارالان شراره اهنگ یوسف مارالان جدید یوسف مارالان تراختور اهنگ یوسف مارالان جنتلمن اهنگ یوسف مارالان ترامپ اهنگ های یوسف مارالان دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو