loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ بی اراده بی اشاره سامان جلیلی,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دنبال یه حرف تازه,    دانلود آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی

حسین بازدید : 0 جمعه 03 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ بی اراده بی اشاره سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دنبال یه حرف تازه
,    دانلود آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ دوست دارم سامان جلیلی و مهدی احمدوند
,    سامان جلیلی دوست دارم ریمیکس
,    سامان جلیلی دوست دارمت
,    متن آهنگ دوست دارم سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی دوست دارم چرا نمیتونی باشی کنارم
,    دانلود آهنگ محسن یگانه من دوست دارم قد آسمون پرستاره

 

دنبال یه حرف تازه توی رویای تو بودم
واسه ابراز علاقم این ترانه رو سرودم
تو عبور واژه ها که پشت هم پیش میگشتم
آخرش رسید به این حرف دوست دارمو نوشتم دوست دارمو نوشتم
من دوست دارم قدر آسمون پر ستاره جوری که سمت تو میام
بی اراده بی اشاره بی اراده بی اشاره
من دوست دارم قدر قدی که تو نمیدونی قدی که بگم تا ابد
توی خاطرم میمونی توی خاطرم میمونی

دانلود آهنگ سامان جلیلی دوست دارم

سمت من نشونه رفته تیر عشق تو عزیزم
دخل من اومده انگار بسته شد راه گریزم
عشق من یکی یدونه است اصلنم همتا نداره
تا همیشه مثل بارون روی دل تو میباره روی دل تو میباره
من دوست دارم قدر آسمون پر ستاره جوری که سمت تو میام
بی اراده بی اشاره بی اراده بی اشاره
من دوست دارم قدر قدی که تو نمیدونی قدی که بگم تا ابد
توی خاطرم میمونی توی خاطرم میمونی
آسمون پر ستاره آسمون پر ستاره

 

 

http://tabamusic.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ بی اراده بی اشاره سامان جلیلی دانلود اهنگ سامان جلیلی دنبال یه حرف تازه دانلود آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی دانلود آهنگ دوست دارم سامان جلیلی و مهدی احمدوند سامان جلیلی دوست دارم ریمیکس سامان جلیلی دوست دارمت متن آهنگ دوست دارم سامان جلیلی دانلود آهنگ سامان جلیلی دوست دارم چرا نمیتونی باشی کنارم دانلود آهنگ محسن یگانه من دوست دارم قد آسمون پرستاره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو