loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ تو از اون روزی که رفتی دلم آشوبه از محسن دولت با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ ارکستی محلی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : قلب ها چرا اینجوری شده سنگ سنگ قلب ها چرا اینجوری شده سنگ سنگ د

حسین بازدید : 31 پنجشنبه 30 مرداد 1399

دانلود آهنگ تو از اون روزی که رفتی دلم آشوبه از محسن دولت با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ ارکستی محلی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

قلب ها چرا اینجوری شده سنگ سنگ

قلب ها چرا اینجوری شده سنگ سنگ

دلها چرا اینجوری شده تنگ تنگ

با غم با همین بی کسی و غریبی

رفتی دل این عاشق منو ندیدی

رفتی دل این عاشق منو ندیدی

تو از اون روزی که رفتی دلم آشوبه

قلب آشفته ی من بی تو نمیکوبه

توی سینه یه غمی قد همه دنیا

من درمونده بدون تو شدم تنها

تو از اون روزی که رفتی دلم آشوبه

قلب آشفته ی من بی تو نمیکوبه

توی سینه یه غمی قد همه دنیا

من درمونده بدون تو شدم تنها

پر میکشه از شوقت دامان دلم

پر میکشه از شوقت دامان دلم

سخت برای من بدون تو برم

جای ندارم که برم پناه من

دوست دارم عاشقتم جان دلم

دوست دارم عاشقتم جان دلم

تو از اون روزی که رفتی دلم آشوبه

قلب آشفته ی من بی تو نمیکوبه

توی سینه یه غمی قد همه دنیا

من درمونده بدون تو شدم تنها

تو از اون روزی که رفتی دلم آشوبه

قلب آشفته ی من بی تو نمیکوبه

توی سینه یه غمی قد همه دنیا

من درمونده بدون تو شدم تنها

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو