loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ mp3 مگه من به تو بد کردم,    دانلود اهنگ mp3 مگه من بهت بد کردم احمدوند,    دانلود آهنگ mp3 یاد من مهدی احمدوند با کیف

حسین بازدید : 19 دوشنبه 28 بهمن 1398



,   
,    دانلود آهنگ mp3 مگه من به تو بد کردم
,    دانلود اهنگ mp3 مگه من بهت بد کردم احمدوند
,    دانلود آهنگ mp3 یاد من مهدی احمدوند با کیفیت 320
,    مهدی احمدوندمگه من به توبدکردم
,    اهنگ mp3 چرادوباره یادمن کردی
,    چرا دوباره یاد من کردی گیتار
,    اهنگ mp3 دوباره یاد خاطره هامون مهدی احمدوند
,    آکورد آهنگ mp3 یاد من از مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند یاد من ریمیکس
,    دانلود اهنگ
,   

متن آهنگ یاد من با صدای مهدی احمدوند

♩♥♩♫♥♫

چرا دوباره ♫ یاد من کردی♥♫

یادمه اون دمه ♫ آخر حتی نگاهمم نکردی♥♫

دیدی به حرفم ♫ رسیدی که گفتم♥♫

 

خودت میری ♫ خودتم بر می گیردی♥♫

مگه من به تو بد کردم ♫ مگه جاتو پر کردم♥♫

دلیل این جدایی ♫ رو بگو تا شاید برگردم♥♫

فدای اون مرامت ♫ که منو ساده رها کردی♥♫

بگو گناهم چی بود ♫ که دلو راتو سوا کردی♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 مگه من به تو بد کردم دانلود اهنگ mp3 مگه من بهت بد کردم احمدوند دانلود آهنگ mp3 یاد من مهدی احمدوند با کیفیت 320 مهدی احمدوندمگه من به توبدکردم اهنگ mp3 چرادوباره یادمن کردی چرا دوباره یاد من کردی گیتار اهنگ mp3 دوباره یاد خاطره هامون مهدی احمدوند آکورد آهنگ mp3 یاد من از مهدی احمدوند مهدی احمدوند یاد من ریمیکس دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو