loading...

نایس موزیک

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرزوی دل عاشق من شدی  ,متن آهنگ آرزوی دل عاشق من شدی  ,دانلود آهنگ جدید آرزوی دل عاشق من شدی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول آرزوی دل عاشق من شدی  ,دانلود آهنگ

حسین بازدید : 57 جمعه 03 خرداد 1398

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرزوی دل عاشق من شدی  ,متن آهنگ آرزوی دل عاشق من شدی  ,دانلود آهنگ جدید آرزوی دل عاشق من شدی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول آرزوی دل عاشق من شدی  ,دانلود آهنگ آرزوی دل عاشق من شدی  با کیفیت 320,آرزوی دل عاشق من شدی ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام آرزوی دل عاشق من شدی ,

 

❤با تو حالم خوبه آخه دوست دارم❤

اتفاقای خوب رو ریتم تکرارن

❤عشق و خوشبهتی رو از تو چشمات دیدم ❤

همه دنیامو پای عشقت میدم 

❤آرزوی دل عاشق من شدی❤

نگو از رفتنو حرفای بیخودی

❤میدونی عاشقتم شدیدن زیاد❤

همه ی دارو ندار دلم شدی

❤عاشقتم همه من جوره پایتم❤

خیره موندن به عکسات شده عادتم

❤یه تار موتو به دنیا نمیدم❤

دلتنگت میشم نباشی یک ساعتم

❤عشق تو دنیامه همون که میخوامه❤

هرجاهم که باشم عکس تو همرامه

❤وقتی باتو هستم دست تو تو دستم❤

چقدر این حس خوبه عاشق تو هستم

❤آرزوی دل عاشق من شدی❤

نگو از رفتنو حرفای بیخودی

❤میدونی عاشقتم شدیدن زیاد❤

همه ی دارو ندار دلم شدی

❤عاشقتم همه من جوره پایتم❤

خیره موندن به عکسات شده عادتم

❤یه تار موتو به دنیا نمیدم❤

دلتنگت میشم نباشی یک ساعتم

 

 

 

www.popmelo.ir

 







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرزوی دل عاشق من شدی متن آهنگ آرزوی دل عاشق من شدی دانلود آهنگ جدید آرزوی دل عاشق من شدی کد آهنگ پیشواز همراه اول آرزوی دل عاشق من شدی دانلود آهنگ آرزوی دل عاشق من شدی با کیفیت 320 آرزوی دل عاشق من شدی دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام آرزوی دل عاشق من شدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو