loading...

نایس موزیک

,    متن اهنگ ببین امشب قلبم مثل آینه روشنه,    متن آهنگ لباس نو محسن چاوشي,    متن آهنگ محسن چاوشی برای عید نوروز,    متن آهنگ محسن چاوشی ل

حسین بازدید : 143 شنبه 26 بهمن 1398

,    متن اهنگ ببین امشب قلبم مثل آینه روشنه
,    متن آهنگ لباس نو محسن چاوشي
,    متن آهنگ محسن چاوشی برای عید نوروز
,    متن آهنگ محسن چاوشی لباس نو 320
,    اهنگ محسن چاوشی عید قربان
,    آهنگ محسن چاوشی برای نوروز
,    متن اهنگ محسن چاوشی شب عیدی
,    آهنگ عید محسن چاوشی
,    متن آهنگ زیبا از چاوشی
,    متن اهنگ

 

نه هوای تازه و نه لباس نو میخوام

هفت سین من تویی من فقط تورو میخوام

دلم امشب از خدا جز تو هیچی نمیخواد

کاش یکی ما دوتا رو با هم آشتی میداد

شب عیدی آسمون وقتی که میباره

بیشتر از شبای پیش عطر قرآن داره

ببین امشب قلبم مثل آینه روشنه

آینه ی زلال من دیدنت عید منه

سال نو یعنی تو وقتی از در تو میای

نذر کردم امشب سفره چیدم که بیای

شب عیدی آسمون وقتی که می باره

بیشتر از شبای پیش عطر قرآن داره

ببین امشب قلبم مث آینه روشنه

آینه ی زلال من، دیدنت عید منه!

شادی از تقویمم بی تو رفت و برنگشت

انتظارت منو کشت توی سالی که گذشت







برچسب ها متن اهنگ ببین امشب قلبم مثل آینه روشنه متن آهنگ لباس نو محسن چاوشي متن آهنگ محسن چاوشی برای عید نوروز متن آهنگ محسن چاوشی لباس نو 320 اهنگ محسن چاوشی عید قربان آهنگ محسن چاوشی برای نوروز متن اهنگ محسن چاوشی شب عیدی آهنگ عید محسن چاوشی متن آهنگ زیبا از چاوشی متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو