loading...

نایس موزیک

به من بگو رازت چیه باعث این حالت کیه اون کسی که غیر خودم برقصه با سازت کیه رو چشات قفلی زدم به هر دری که گفتی زدم که تو مال من بشی و دل بیقرار من بشی ماه شبهای تارم چشات دارو ندارم به دل نگیر عزی

حسین بازدید : 25 سه شنبه 21 مرداد 1399

به من بگو رازت چیه باعث این حالت کیه
اون کسی که غیر خودم برقصه با سازت کیه

رو چشات قفلی زدم به هر دری که گفتی زدم
که تو مال من بشی و دل بیقرار من بشی

ماه شبهای تارم چشات دارو ندارم
به دل نگیر عزیزم اگه سر به سرت میذارم

ماه شبهای تارم چشات دارو ندارم
به دل نگیر عزیزم اگه سر به سرت میذارم

تکست آهنگ راز محمد نوبختی

مروارید های آویزون رنگین تر از رنگین کمون
نذار بریزه از چشات که دنیامو میده به باد

سفارشی عاشقتم پاشو به قلبت بلدم
قلق تو دست منه و دل از دلت نمیکنه

ماه شبهای تارم چشات دارو ندارم
به دل نگیر عزیزم اگه سر به سرت میذارم

ماه شبهای تارم چشات دارو ندارم
به دل نگیر عزیزم اگه سر به سرت میذارم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو