loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ mp3 جدید یعنی درد رضا صادقی,    آهنگ mp3 درد مشترک رضا صادقی,    رضا صادقی درد مشترک,    دانلود رایگان آلبوم یعنی درد رضا ص

حسین بازدید : 239 دوشنبه 14 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 جدید یعنی درد رضا صادقی
,    آهنگ mp3 درد مشترک رضا صادقی
,    رضا صادقی درد مشترک
,    دانلود رایگان آلبوم یعنی درد رضا صادقی
,    دانلود آهنگ mp3 رضا صادقی درد مشترک
,    اهنگ mp3 رضا صادقی درد یعنی غم داری
,    رضا صادقی یعنی درد ورژن جدید
,    اهنگ mp3 درد رضا صادقی ورژن قدیمی
,    من درد مشترکم منو فریاد کن رضا صادقی
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

 

درد یعنی غم داری بخندی به روت نیاری
درد یعنی دورت شلوغه و کسی نداری
درد یعنی تو خاک خودت غریب دیاری
درد یعنی شرمنده سفره بچه هاتی
درد یعنی بدهکار عمر و لحظه هاتی
درد یعنی دلتنگ دلیل خنده هاتی
من درد مشترکم منو فریاد کن
همدرد اگه نیستی گاهی ازم یاد کن
من از خودم بریدمو به انتها رسیدمو
از هر غریب و آشنا پرم
من درد مشترکم منو فریاد کن
همدرد اگه نیستی گاهی ازم یاد کن
من از خودم بریدمو به انتها رسیدمو
از هر غریب و آشنا پرم

دانلود آهنگ رضا صادقی یعنی درد

درد نون و درد بی یاری دردی که از آشنا داری
درد بی خوابی و بیداری واسه فردا
باور اینکه خیلی تنهایی وصله ی ناجور دنیایی
عمریه بیخودی تو رویایی خالیه دستات
وقتی که دست بسته نشستی و خسته ای
حتی به غصه هات وابسته ای
زندگی تو این شرایط یعنی درد
وقتی که دست بسته نشستی و خسته ای

حتی به غصه هات وابسته ای
زندگی تو این شرایط یعنی درد
من درد مشترکم منو فریاد کن
هم درد اگه نیستی گاهی ازم یاد کن
من از خودم بریدمو به انتها رسیدمو
از هر غریب و آشنا پرم
من درد مشترکم منو فریاد کن
هم درد اگه نیستی گاهی ازم یاد کن
من از خودم بریدمو به انتها رسیدمو
از هر غریب و آشنا پرم

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 جدید یعنی درد رضا صادقی آهنگ mp3 درد مشترک رضا صادقی رضا صادقی درد مشترک دانلود رایگان آلبوم یعنی درد رضا صادقی دانلود آهنگ mp3 رضا صادقی درد مشترک اهنگ mp3 رضا صادقی درد یعنی غم داری رضا صادقی یعنی درد ورژن جدید اهنگ mp3 درد رضا صادقی ورژن قدیمی من درد مشترکم منو فریاد کن رضا صادقی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو