loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ مگه من دختر بابا نبودم از عباس ماندگار با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ کردی – غمگین  همراه با متن آهنگ :  مگر من اطلس خارها نبودم مگه من دختر بابا نبودم مرا دادن به آن یار پی

حسین بازدید : 7 شنبه 11 بهمن 1399

دانلود آهنگ مگه من دختر بابا نبودم از عباس ماندگار با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ کردی – غمگین

 همراه با متن آهنگ : 

مگر من اطلس خارها نبودم مگه من دختر بابا نبودم

مرا دادن به آن یار پیرمردی مگر من لایق ریکا نبودم

ها برو های نچو کیجا شو بیه ونه بوریم سره موقع خو بیه

می سر درد هاکنه می یاری گلی دوتایی بوردمی دکتری پهلی

دکتر نسخه هدا شربت خالی بوته هیچی نیه درد عاشقی

های برو های نشو کیجا شو به بره بوریم سره موقع خو بیه

تی سر بخاره تی زندگانی لکه دار هاکردی شنی جوانی

الهی بمیرن باعث و بانی ندارمه طاقت زنده جدایی

های برو های نچو کیجا شو بیه بره بوریم سره موقع خو بیه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو