loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ بي تو پتياره پاييز مرا مي شكند,    دانلود اهنگ چمدان دست تو ترس به چشمان من است,    دانلود آهنگ بی تو امیر عظیمی,    دانلود

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 09 آبان 1398


,    دانلود آهنگ بي تو پتياره پاييز مرا مي شكند
,    دانلود اهنگ چمدان دست تو ترس به چشمان من است
,    دانلود آهنگ بی تو امیر عظیمی
,    دانلود دکلمه زندگی یک چمدان است
,    متن آهنگ بی تو امیر عظیمی
,    شعر بی تو با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم
,    خودکشی مرگ قشنگی که بهش دل بستم علیرضا آذر
,    دانلود اهنگ بی تو از علیرضا اذر
,    با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم علیرضا آذر
,   

http://musictarin.com/download-single-track/4653.php

زندگی یک چمدان است، که می آوریَش…♯♫♪

بار و بندیل، سبک میکنی و میبَریَش…♯♫♪

خودکشی مرگِ قشنگیست، که بدان دل بَسـتم…♯♫♪

دست کم هر دو سه شب، سیر به فکرَش هستم…♯♫♪

گاه و بی گاه، پُر از پنجره هایِ خَطرم…♯♫♪

#ترانه سرا: علیرضا آذر

به سَرم میـزند؛ این مرتبه حتما بپَرم…♯♫♪

چمدان دستِ تو و ترس، به چشمانِ من است!…♯♫♪

این غم انگیزترین، حالتِ غمگین شدن است!…♯♫♪

{ بی تو، من با بدنِ لُخت خیابان چه کنم؟؟!؟!…♯♫♪

با غم انگیزترین حالتِ تهران چه کنم؟!؟!…♯♫♪

بی تو، پتیاره یِ پاییز مَرا میشکَند…♯♫♪

این شبِ وسوسه انگیز، مرا میشِــکند…♯♫♪ } ۲ بار خوانده می شود

 

قبلِ رفتن؛ دو سـه خط فُحش بده! داد بکِش!…♯♫♪

هِی… تکانم بده! نفرین کنُ! فریاد بکش!…♯♫♪

قبلِ رفتن، بگذار از تهِ دل، آه شوَم…♯♫♪

طوری از ریشه بکش؛ اَرِّه که کوتاه شوم…♯♫♪

مثلِ سیگار، خطرناکـترین دودَم باش!…♯♫♪

شعله آغوش کنم، حضرتِ نَمرودم باش!…♯♫♪

#تنظیم : بابک خزایی

هر پسر بچّه که راهش، به خیابانِ تو خورد…♯♫♪

یک شَبِ مرد شد و یکِّه به میـدان زد و مُرد…♯♫♪

من تو را دیدم؛ و آرام به خاک افتادم…♯♫♪

و از آن روز که در بندِ توام آزادم…♯♫♪

چایِ داغی که دلَم بود؛ به دستَت دادم…♯♫♪

آنقَدر سـرد شدم! از دَهنت افتادم…♯♫♪

میپَرم دلهُره کافیست!! خدایا، تو ببخش…♯♫♪

خودکشی دستِ خودم، نیسـت!…♯♫♪

خدایا تو ببخش…♯♫♪

#آهنگ: امیر عظیمی

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ بي تو پتياره پاييز مرا مي شكند دانلود اهنگ چمدان دست تو ترس به چشمان من است دانلود آهنگ بی تو امیر عظیمی دانلود دکلمه زندگی یک چمدان است متن آهنگ بی تو امیر عظیمی شعر بی تو با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم خودکشی مرگ قشنگی که بهش دل بستم علیرضا آذر دانلود اهنگ بی تو از علیرضا اذر با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم علیرضا آذر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو