loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ mp3 خوشبختی یعنی,    آهنگ mp3 خوشبختی یعنی اینکه تو دست تو دست من میزاری,    دانلود آهنگ mp3 ریمیکس خوشبختی حمید عسکری

حسین بازدید : 13 دوشنبه 14 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 خوشبختی یعنی
,    آهنگ mp3 خوشبختی یعنی اینکه تو دست تو دست من میزاری
,    دانلود آهنگ mp3 ریمیکس خوشبختی حمید عسکری
,    ریمیکس آهنگ mp3 خوشبختی حمید عسکری
,    دانلود آهنگ mp3 خوشبختی حمید عسکری کیفیت 320
,    متن آهنگ mp3 خوشبختی حمید عسکری
,    حمید عسکری خوشبختی ریمیکس
,    آهنگ mp3 خوشبختی یعنی تو زندگیت امام حسین داری
,    آهنگ mp3 خوشبختی یعنی تو آرزومی
,    دانلود آهنگ

 

متن آهنگ خوشبختی حمید عسکری
♪♪♫♫♪♪♯

اگه تو نبودی من دلمو میدادم به کی
♪♪
اگه تو نبودی بگو من میشدم عاشق کی
♪♪
خوشبختی یعنی این که تو دست تو دست من میزاری
♪♪
دنیا رو بی تو نمی خوام بگو تو هم از دنیا بدون من بیزاری
♪♪
♪♪♫♫♪♪♯ بیا بهم بگوکه هم  تو حس من حس من داریو منو تنها نمیزاری ♪♪♫♫♪♪♯
♪شعر : علی بحرینی♪
♪♪♫♫♪♪♯ منو دوست داری همون جوری که دوست دارم ♪♪♫♫♪♪♯
♪♪
بیا خودت بیبین که بی تو دارم از روزای تکراری باز گریه و باز زاری
♪♪
واسه هر کاری  تو نباشی کم میرام
♪♪
♪♪♫♫♪♪♯ اگه تو نبودی من دلمو میدادم به کی ♪♪♫♫♪♪♯

♪♪♫♫♪♪♯ اگه تو نبودی بگو من میشدم عاشق کی ♪♪♫♫♪♪♯
♪♪
خوشبختی یعنی این که تو دست تو دست من میزاری
♪♪
دنیا رو بی تو نمی خوام بگو تو هم از دنیا بدون من بیزاری
♪♪
دنیا رو بی تو نمی خوام بگو تو هم از دنیا بدون من بیزاری
♪♪
♪♪♫♫♪♪♯ بیا بهم بگوکه هم  تو حس من حس من داریو منو تنها نمیزاری ♪♪♫♫♪♪♯
♪تنظیم کننده : کوشان حداد♪

♪♪♫♫♪♪♯ منو دوست داری همون جوری که دوست دارم ♪♪♫♫♪♪♯
♪♪
بیا خودت بیبین که بی تو دارم از روزای تکراری باز گریه و باز زاری
♪♪
واسه هر کاری  تو نباشی کم میرام
♪♪
واسه هر کاری  تو نباشی کم میرام
♪♪
واسه هر کاری  تو نباشی کم میرام

♪♪♫♫♪♪♯

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 خوشبختی یعنی آهنگ mp3 خوشبختی یعنی اینکه تو دست تو دست من میزاری دانلود آهنگ mp3 ریمیکس خوشبختی حمید عسکری ریمیکس آهنگ mp3 خوشبختی حمید عسکری دانلود آهنگ mp3 خوشبختی حمید عسکری کیفیت 320 متن آهنگ mp3 خوشبختی حمید عسکری حمید عسکری خوشبختی ریمیکس آهنگ mp3 خوشبختی یعنی تو زندگیت امام حسین داری آهنگ mp3 خوشبختی یعنی تو آرزومی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو