loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ mp3 داری میری از مرتضی فتاحی,    اهنگ mp3 نمیتونم ببینم دوباره داری میری,    آهنگ mp3 های مرتضی فتاحی,    دانلود آهنگ mp3 ن

حسین بازدید : 77 جمعه 11 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 داری میری از مرتضی فتاحی
,    اهنگ mp3 نمیتونم ببینم دوباره داری میری
,    آهنگ mp3 های مرتضی فتاحی
,    دانلود آهنگ mp3 نمیتونم ببینم داری میری
,    دانلود اهنگ mp3 مرتضی فتاحی بنام عاشقتم
,    اهنگ mp3 نمیتونم فراموشت کنم
,    علی منتظری یه گوشه بشینم که ببینم داری میری
,    دانلود آهنگ
,   

 

نمیتونم ببینم داری میری
نمیخوام ببینم که درگیری
یه قلب شکسته به فکر کسی هستش
که گاهی از عشقش میشه خسته

بیا تا با این دلم یه روز تازه شروع کنیم
از هرچی دروغه دوری کنیم
نمیتونم بگم چجوری دل پیشته
که دردام از فردام کم شه که

تکست آهنگ داری میری از مرتضی فتاحی



با تو بودن واسه من حقیقته
چرا تو نمیگی کی توو دلته
هواتو دارم من هرجا که به فکرمی
تو حتی نباشی توو فکرمی

بیا تا با این دلم یه روز تازه شروع کنیم
از هرکی میترسی دوری کنیم
نمیگم که چی توی قلبم لونه کرده
نترس که عشقت دوره گرده

 

balmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 داری میری از مرتضی فتاحی اهنگ mp3 نمیتونم ببینم دوباره داری میری آهنگ mp3 های مرتضی فتاحی دانلود آهنگ mp3 نمیتونم ببینم داری میری دانلود اهنگ mp3 مرتضی فتاحی بنام عاشقتم اهنگ mp3 نمیتونم فراموشت کنم علی منتظری یه گوشه بشینم که ببینم داری میری دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو