loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه تو حتی,    آکورد آهنگ mp3 تو حتی محسن یگانه,    یادته محسن یگانه,    دانلود اهنگ mp3 تو نباشی میخوام دنیا نب

حسین بازدید : 17 چهارشنبه 09 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه تو حتی
,    آکورد آهنگ mp3 تو حتی محسن یگانه
,    یادته محسن یگانه
,    دانلود اهنگ mp3 تو نباشی میخوام دنیا نباشه
,    دانلود آهنگ mp3 نمیشه محسن یگانه
,    آهنگ mp3 تنهایی محسن یگانه
,    دانلود آلبوم حباب محسن یگانه
,    دانلود اهنگ mp3 فراموشی محسن یگانه
,    دانلود آهنگ mp3 ریمیکس محسن یگانه باور کنم یا نکنم
,    Download music Mohsen Yegane
,   

 

 

 

جای تو فکرو خیالت ♫ شبا میاد پیشم♥♫

با اینکه تو دوری از من ♫ بازم دلواپست میشم♥♫

آخه عمری که بی تو بگذره ♫ چرا ثانیه هاشو بشمرم♥♫

من بدون تو از تموم ♫ لحظه هاش بیذارم♥♫

بدون من پر کشیدی آتیش ♫ کشیدی به بال من♥♫

یادمه وقتی رفتی دلت ♫ نسوخت به حال من♥♫

تو حتی سر برنگردونیدی ببینی ♫ که روحم داره ♫ بی تو پرپر میشه♥♫

قبل تو دلم از این دنیا خون ♫ بود بعد تو از اونم بدتر میشه♥♫

 

خدا میدونه تنها کسم بودیو ♫ بعد تو چقدر دلم ♫ باید تنها بشه♥♫

دنیایی که توش کنارم نباشی ♫ تو نباشی ♫ میخوام دنیا نباشه♥♫

بی تو درگیر تکرارم ♫ شبو روزام عین همه♥♫

زندگی بی تو تکراری میشه ♫ گم میشم بین همه♥♫

گرمای دست تو دیگه ♫ پیشم نمیمونه♥♫

بی تو سرد و غم انگیزم ♫ همه ی فصلام زمستونه♥♫

بدون من پر کشیدی ♫ آتیش کشیدی به بال من♥♫

یادمه وقتی رفتی ♫ دلت نسوخت به حال من♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه تو حتی آکورد آهنگ mp3 تو حتی محسن یگانه یادته محسن یگانه دانلود اهنگ mp3 تو نباشی میخوام دنیا نباشه دانلود آهنگ mp3 نمیشه محسن یگانه آهنگ mp3 تنهایی محسن یگانه دانلود آلبوم حباب محسن یگانه دانلود اهنگ mp3 فراموشی محسن یگانه دانلود آهنگ mp3 ریمیکس محسن یگانه باور کنم یا نکنم Download music Mohsen Yegane
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو