loading...

نایس موزیک

  متن آهنگ دیوونه از علی سفلی داغونم تیکه هات ویرونم کرد و من دیوونماز چشمام حرفمو میخونی رفتنت آسون نیستبا اینکه دل اون عاشقم نبود ولی باز آروم میشدم پهلوشیادش بخیر روزی که فکر میکردم دلش با ک

حسین بازدید : 69 یکشنبه 30 تیر 1398

 

متن آهنگ دیوونه از علی سفلی

داغونم تیکه هات ویرونم کرد و من دیوونم
از چشمام حرفمو میخونی رفتنت آسون نیست
با اینکه دل اون عاشقم نبود ولی باز آروم میشدم پهلوش
یادش بخیر روزی که فکر میکردم دلش با کسی غیر من نبود
اصلا از اولم مال من نبود نه مال من نبود

این خونه حتی درش دیواره
ابر دل این عاشق هر ثانیه میباره

 

دیوونه دلم چقدر داغونه
چشای تو بارونه دلت ولی با اونه

تکست آهنگ دیوونه از علی سفلی



میدونم عاشق تو بمونم بده برام آره میدونم
باید همین الان از فکرت درام
کی بوده واسه دل بی معرفت و مغرورت
چی بودم یه مزاحم واسه کارهای بدجورت

این خونه حتی درش دیواره
ابر دل این عاشق هر ثانیه میباره
دیوونه دلم چقدر داغونه
چشای تو بارونه دلت ولی با اونه

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود ریمیکس علی سفلی به نام دیوونه کد آهنگ پیشواز علی سفلی به نام دیوونه ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ علی سفلی به نام دیوونه با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز علی سفلی به نام دیوونه همراه اول دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ علی سفلی به نام دیوونه با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید علی سفلی به نام دیوونه دانلود آهنگ علی سفلی به نام دیوونه متن آهنگ علی سفلی به نام دیوونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو