loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی همه روزای هفته,    دانلود آهنگ Mp3 نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته,    دانلود اهنگ Mp3 گریه کردم میلاد بهشتی,  &nb

حسین بازدید : 45 دوشنبه 23 دی 1398


,    دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی همه روزای هفته
,    دانلود آهنگ Mp3 نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته
,    دانلود اهنگ Mp3 گریه کردم میلاد بهشتی
,    دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی تنهایی
,    اهنگ Mp3 جدید میلاد بهشتی ترکی
,    دانلود آهنگ Mp3 همه روزای جوونیم توی انتظار گذشت
,    میلاد بهشتی گریه کردم
,    دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی کاش
,    دانلود آهنگ Mp3 جدید میلاد بهشتی امشب
,    دانلود اهنگ
,   
,   

من تموم زندگیمو با یاد چشمات دوره کردم گاهی وقتا بی بهونه توی آینه گریه کردم

گریه کردم واسه روزای رفته همه روزای هفته نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته غم دوری چه سخته

گریه کردم واسه روزای رفته همه روزای هفته نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته غم دوری چه سخته

 

 

 جای تو خالیو حالم بده بازم انگار تموم دنیامو میبازم از وقتی رفتی این دیوونه داغونه دنیای بعد از تو لبریزه بارونه

گریه کردم واسه روزای رفته همه روزای هفته نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته غم دوری چه سخته

گریه کردم واسه روزای رفته همه روزای هفته نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته غم دوری چه سخته

 

 

https://next1.ir/دانلود-آهنگ-جدید-میلاد-بهشتی-با-نام-گری

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی همه روزای هفته دانلود آهنگ Mp3 نمیدونی عزیزم غم دوری چه سخته دانلود اهنگ Mp3 گریه کردم میلاد بهشتی دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی تنهایی اهنگ Mp3 جدید میلاد بهشتی ترکی دانلود آهنگ Mp3 همه روزای جوونیم توی انتظار گذشت میلاد بهشتی گریه کردم دانلود اهنگ Mp3 میلاد بهشتی کاش دانلود آهنگ Mp3 جدید میلاد بهشتی امشب دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو