loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ چه کنم دلم اخه عاشقم,    دانلود اهنگ اخه عاشقم چه کنم دلم کسیو غیر تو نمیبینه دیگ,    اهنگ اخه عاشقم چه کنم دلم ریمیکس

حسین بازدید : 188 یکشنبه 14 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ چه کنم دلم اخه عاشقم
,    دانلود اهنگ اخه عاشقم چه کنم دلم کسیو غیر تو نمیبینه دیگ
,    اهنگ اخه عاشقم چه کنم دلم ریمیکس
,    دانلود اهنگاخه عاشقم چه کنم دلم
,    دانلود آهنگ آخه عاشقم میدونی
,    دانلود آهنگ آخه عاشقم چه کنم دلم کسیو
,    اهنگ اخه عاشقم چه کنم دلم فارسی
,    اهنگ اخه عاشقم چه کنم دلم ترکی
,    اهنگ کامل اخه عاشقم چه کنم دلم

,   

 

https://nicmusic.net/1394/12/amin-habibi-called-divooneh-mikoni-mano/

 

تو چشای تو یه حسیه انگار که منو میکشه هر دفعه هر بار

با تو این ماجرا هی میشه تکرار و دیوونم میکنه منو دیوونم میکنه

تو توی چشمات یه حالتی داری که دلمو به زانو در میاری

نگاهات میزنه ضربه کاری و دیوونم می کنه داره دیوونم می کنه

آخه عاشقم چه کنم دلم کسی رو غیر تو نمیبینه دیگه

نفسم تویی همه کسم تویی تو چشام نگاه کن ببین داره میگه

آخه عاشقم چه کنم دلم کسی رو غیر تو نمیبینه دیگه

نفسم تویی همه کسم تویی تو چشام نگاه کن ببین داره میگه

♫♫♫

دانلود آهنگ امین حبیبی به نام دیوونه می کنی منو

♫♫♫

تمام هست و نیست من تویی فدای اون چشات

دیوونه می کنی منو ، منو که میمیرم برات

تو رو که میبینم چشام رویا رو باور می کنه

رویای شیرینم نگات حالم رو بهتر میکنه

آخه عاشقم چه کنم دلم کسی رو غیر تو نمیبینه دیگه

نفسم تویی همه کسم تویی تو چشام نگاه کن ببین داره میگه

آخه عاشقم چه کنم دلم کسی رو غیر تو نمیبینه دیگه

نفسم تویی همه کسم تویی تو چشام نگاه کن ببین داره میگه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود اهنگ چه کنم دلم اخه عاشقم دانلود اهنگ اخه عاشقم چه کنم دلم کسیو غیر تو نمیبینه دیگ اهنگ اخه عاشقم چه کنم دلم ریمیکس دانلود اهنگاخه عاشقم چه کنم دلم دانلود آهنگ آخه عاشقم میدونی دانلود آهنگ آخه عاشقم چه کنم دلم کسیو اهنگ اخه عاشقم چه کنم دلم فارسی اهنگ اخه عاشقم چه کنم دلم ترکی اهنگ کامل اخه عاشقم چه کنم دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو