loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ MP3 علیرضا مردانی ای وای,    دانلود اهنگ MP3 ای وای علیمردانی,    دانلود آهنگ MP3 ای وای از محمدرضا علیمردانی,    آهنگ MP3

حسین بازدید : 157 یکشنبه 15 دی 1398


,    دانلود اهنگ MP3 علیرضا مردانی ای وای
,    دانلود اهنگ MP3 ای وای علیمردانی
,    دانلود آهنگ MP3 ای وای از محمدرضا علیمردانی
,    آهنگ MP3 ای وای محمدرضا علیمردانی
,    ای وای هوا هوای بی تو بودنه محمدرضا علیمردانی
,    دانلود آلبوم به من فرار کن محمدرضا علیمردانی
,    دانلود آلبوم محمدرضا علیمردانی
,    آهنگ MP3 ای وای علیمردانی
,    دانلود البوم جدید علیرضا مردانی
,    دانلود آهنگ

 

http://takmusics.ir/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B2%D9%86%D8%AF/

 

متن آهنگ باران بزند »

چشم تو در چشممو این حال تماشاییو باران بزند وای ♫!♭●
حدس تو از حسمو این حس معماییو باران بزند وای !×/×!
عطر نمو شرم کمو صوت تو در هر قدمو لرزش دستم ♫!♭●
دست تو در دستمو رسواییو باران بزند وای وای وای !×/×!
ای وای چه حالی چه هوایی چه عبوری ♫!♭●
ای وای چه احساس خدایی چه حضوری !×/×!
من با تو و تو با من و پایان جدایی ♫!♭●


ای وای چه رؤیایی چه حالی چه سروری !×/×!
جان که هستم ز تو جان که هستی ز من ♫!♭●
جان که مستم ز تو جان که مستی ز من !×/×!
جان من از آن تو جان تو درمان من ♫!♭●
جان من و جان تو جان تو و جان من !×/×!
چشم تو در چشممو این حال تماشاییو باران بزند وای ♫!♭●

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ MP3 علیرضا مردانی ای وای دانلود اهنگ MP3 ای وای علیمردانی دانلود آهنگ MP3 ای وای از محمدرضا علیمردانی آهنگ MP3 ای وای محمدرضا علیمردانی ای وای هوا هوای بی تو بودنه محمدرضا علیمردانی دانلود آلبوم به من فرار کن محمدرضا علیمردانی دانلود آلبوم محمدرضا علیمردانی آهنگ MP3 ای وای علیمردانی دانلود البوم جدید علیرضا مردانی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو