loading...

نایس موزیک

  عادلانه نیست بی تو سر کنم بی هوای تو عادلانه نیست دوری من از دست های تو عادلانه نیست من بمانم و حسرت مدام عادلانه نیست قسمتم از این عشق ناتمام هم مسیر من حال زندگی رو به راه نیست هم مسیر من حق

حسین بازدید : 157 چهارشنبه 11 دی 1398

 

عادلانه نیست بی تو سر کنم بی هوای تو
عادلانه نیست دوری من از دست های تو
عادلانه نیست من بمانم و حسرت مدام
عادلانه نیست قسمتم از این عشق ناتمام
هم مسیر من حال زندگی رو به راه نیست
هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست
هم مسیر من حال زندگی رو به راه نیست
هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست

 

X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ جدید رضا بهرام عادلانه نیست mp3 6732 X تکست آهنگ رضا بهرام عادلانه نیست mp3 X دانلود آهنگ رضا بهرام عادلانه نیست mp3 X دانلود آهنگ زیبای رضا بهرام عادلانه نیست mp3 X رضا بهرام عادلانه نیست mp3 X دانلود آهنگ X متن آهنگ X دانلود آهنگ mp3 رضا بهرام عادلانه نیست mp3 X دانلود آهنگ با کیفیت اصلی رضا بهرام عادلانه نیست mp3 6732 X دانلود اهنگ قدیمی رضا بهرام عادلانه نیست mp3 X دانلود آهنگ جدید X دانلود ریمیکس رضا بهرام عادلانه نیست mp3 X کد آهنگ پیشواز رضا بهرام عادلانه نیست mp3 X دانلود آهنگ جدید رضا بهرام عادلانه نیست mp3 X متن آهنگ رضا بهرام عادلانه نیست mp3 X دانلود آهنگ بیکلام رضا بهرام عادلانه نیست mp3 X Download music X دانلود آهنگ جدید رضا بهرام عادلانه نیست mp3 با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ رضا بهرام عادلانه نیست

 

 

متن آهنگ رضا بهرام با نام عادلانه نیست

 https://naslemusic.com

سهم ما از این زندگی چرا عادلانه نیست
بی تو این شب ناتمام من عاشقانه نیست
بی تو میرود جانم از تنم ای پناه من
پای من بمان بی تو خسته ام تکیه گاه من
هم مسیر من حال زندگی رو به راه نیست
هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست
هم مسیر من حال زندگی رو به راه نیست
هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ جدید رضا بهرام عادلانه نیست mp3 6732 تکست آهنگ رضا بهرام عادلانه نیست mp3 دانلود آهنگ رضا بهرام عادلانه نیست mp3 دانلود آهنگ زیبای رضا بهرام عادلانه نیست mp3 رضا بهرام عادلانه نیست mp3 دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ mp3 رضا بهرام عادلانه نیست mp3 دانلود آهنگ با کیفیت اصلی رضا بهرام عادلانه نیست mp3 6732 دانلود اهنگ قدیمی رضا بهرام عادلانه نیست mp3 دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس رضا بهرام عادلانه نیست mp3 کد آهنگ پیشواز رضا بهرام عادلانه نیست mp3 دانلود آهنگ جدید رضا بهرام عادلانه نیست mp3 متن آهنگ رضا بهرام عادلانه نیست mp3 دانلود آهنگ بیکلام رضا بهرام عادلانه نیست mp3 Download music دانلود آهنگ جدید رضا بهرام عادلانه نیست mp3 با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو