loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ چرا نموند کنار من,    دانلود اهنگ معین رضازاده,    دانلود اهنگ های معین رضازاده,    اهنگ دلم گرفت خدا ببین چشای بستم راضیه

حسین بازدید : 143 شنبه 18 آبان 1398


,    دانلود اهنگ چرا نموند کنار من
,    دانلود اهنگ معین رضازاده
,    دانلود اهنگ های معین رضازاده
,    اهنگ دلم گرفت خدا ببین چشای بستم راضیه به مرگ
,    دانلود اهنگ معین رضازاده دلم گرفت
,    اهنگ معین رضازاده بی تو
,    اهنگهای معین رضازاده
,    معین رضا زاده بی تو
,    دانلود اهنگ معین رضازاده گلایه
,   

https://www.jenabmusic.com/75856/music-gelayeh-3.html

دلم گرفت با رفتنت با رفتنت باز گریم گرفت چه حالیه نبود تو بیاد تو باز بغضم گرفت

ی بار دیگه بگو دلت برام تنگ میشه عزیزم بگو دلت بیادمه بگو نذار که اشک بریزم

دلم گرفت خدا ببین چشای بستم راضیه به مرگ چرا نموند کنار من ی حسی میگفت داری میشی سرد

ازت دلم گلایه داشت تموم عالم شاکین ازت خدایی من نمیتونم چجوری ساده بگذرم ازت

چشای خیس صدای من توو فکرمه خاطرات بد ی جوریم ی جوریم بدون چتر زیر بارون 

دلم پره ازت ولی کاش آسون عاشقم بشی نمیتونم عزیز من نمیشه که از من دور بشی

 دلم گرفت خدا ببین چشای بستم راضیه به مرگ چرا نموند کنار من ی حسی میگفت داری میشی سرد

ازت دلم گلایه داشت تموم عالم شاکین ازت خدایی من نمیتونم چجوری ساده بگذرم ازت

 دلم گرفت خدا ببین چشای بستم راضیه به مرگ چرا نموند کنار من ی حسی میگفت داری میشی سرد

ازت دلم گلایه داشت تموم عالم شاکین ازت خدایی من نمیتونم چجوری ساده بگذرم ازت

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ چرا نموند کنار من دانلود اهنگ معین رضازاده دانلود اهنگ های معین رضازاده اهنگ دلم گرفت خدا ببین چشای بستم راضیه به مرگ دانلود اهنگ معین رضازاده دلم گرفت اهنگ معین رضازاده بی تو اهنگهای معین رضازاده معین رضا زاده بی تو دانلود اهنگ معین رضازاده گلایه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو