loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ بیکلام بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X دانلود ریمیکس بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X دانلود آهنگ X متن آهنگ X بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X&n

حسین بازدید : 7 چهارشنبه 11 دی 1398
X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ بیکلام بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X دانلود ریمیکس بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X دانلود آهنگ X متن آهنگ X بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X دانلود آهنگ mp3 بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X دانلود اهنگ قدیمی بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش از خوشی میمیرم با لینک مستقیم X دانلود آهنگ بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X متن آهنگ بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش از خوشی میمیرم 6732 X دانلود آهنگ زیبای بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X Download music X دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش از خوشی میمیرم X دانلود آهنگ با کیفیت اصلی بابک جهانبخش از خوشی میمیرم 6732 X تکست آهنگ بابک جهانبخش از خوشی میمیرم

 

 

متن آهنگ بابک جهانبخش با نام از خوشی میمیرم

 

هرکسی عاشقه حال منو میدونه بذار کل دنیا بهم بگن دیوونه
بذار همه بگن به جنون کشیده کارم تموم شه کار دنیا من با تو کار دارم
بدجوری عاشق شدم و این روزا مرگم که منو نمیکشه کنارت
تپش قلب من میگه تا هزار سال دیگه دلم خوشه کنارت
من با تو صد نفرم دنبال دردسرم به تو که فکر میکنم از خودم بی خبرم
وقتی از دست میرم دستاتو میگیرم به من که فکر میکنی از خوشی میمیرم

 

https://naslemusic.com

وای دلم وای دلم عشق تو شد کار دلم دلم از عشق تو گیجه طفلی بیچاره دلم
تورو دوست داره دلم تنهات نمیذاره دلم دیگه وابسته نمیشم آخرین باره دلم
بدجوری عاشق شدم و این روزا مرگم که منو نمیکشه کنارت
تپش قلب من میگه تا هزار سال دیگه دلم خوشه کنارت
من با تو صد نفرم دنبال دردسرم به تو که فکر میکنم از خودم بی خبرم
وقتی از دست میرم دستاتو میگیرم به من که فکر میکنی از خوشی میمیرم

 







برچسب ها دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ بیکلام بابک جهانبخش از خوشی میمیرم دانلود ریمیکس بابک جهانبخش از خوشی میمیرم دانلود آهنگ متن آهنگ بابک جهانبخش از خوشی میمیرم کد آهنگ پیشواز بابک جهانبخش از خوشی میمیرم دانلود آهنگ mp3 بابک جهانبخش از خوشی میمیرم دانلود اهنگ قدیمی بابک جهانبخش از خوشی میمیرم دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش از خوشی میمیرم با لینک مستقیم دانلود آهنگ بابک جهانبخش از خوشی میمیرم متن آهنگ بابک جهانبخش از خوشی میمیرم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش از خوشی میمیرم 6732 دانلود آهنگ زیبای بابک جهانبخش از خوشی میمیرم Download music دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش از خوشی میمیرم دانلود آهنگ با کیفیت اصلی بابک جهانبخش از خوشی میمیرم 6732 تکست آهنگ بابک جهانبخش از خوشی میمیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو