loading...

نایس موزیک

دانلود مداحی پسر مرتضی زاده ام البنین از محمود کریمی با لینک مستقیم متن این نوحه : پسر مرتضی زاده ام البنین ساقی عشقم و یاور هل من معین این من و این سرم هدیه بر دلبرم یــــــــــــــــــــــا ابا

حسین بازدید : 25 جمعه 07 شهریور 1399

دانلود مداحی پسر مرتضی زاده ام البنین از محمود کریمی با لینک مستقیم

متن این نوحه :

پسر مرتضی زاده ام البنین
ساقی عشقم و یاور هل من معین
این من و این سرم هدیه بر دلبرم
یــــــــــــــــــــــا ابالفضل یا ابالفضل

ای برادر بیا ببین که در علقمه
سر بشکسته ام به دامن فاطمه
مادرت دیده تر خوانده من را پسر
یا ابالفضـــــــــــــــــــــل یا ابالفضل

غیرت الله کربلا ابوفاضلم
هدیه ام بر حسین دو دست ناقابلم
دلبر من حسین دلبر عالمین
یا ابالفضل یا ابالفــــــــــــــــــــضل

منبع ناکامان

دانلود مداحی با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو