loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی دلتنگم نذار,    دانلود اهنگ mp3 بی جنبه پویا بیاتی,    اهنگ mp3 دلتنگم نذار چه میدونی دلتنگی چه کرده با دلم,  &nb

حسین بازدید : 326 سه شنبه 01 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی دلتنگم نذار
,    دانلود اهنگ mp3 بی جنبه پویا بیاتی
,    اهنگ mp3 دلتنگم نذار چه میدونی دلتنگی چه کرده با دلم
,    متن اهنگ mp3 پویا بیاتی بی جنبه
,    غم دنیا رو دلم سنگینه دلم بی روحه دلم غمگینه خدا میدونه بی تو حال من همینه
,    دانلود اهنگ mp3 دلتنگم نذار چه میدونی دلتنگی چه کرده
,    دانلود اهنگ mp3 دلم تنگه پویا بیاتی
,    دانلود اهنگ mp3 خدا میدونه بی تو حال من همینه
,    دنیام سر جای خودش نیست تاثیر تماشای تو اینه
,    دانلود آهنگ mp3
,   

متن آهنگ جدید پویا بیاتی بی جنبه

دلتنگم نذار چه میدونی دلتنگی چه کرده با دلم تو دلم چیا
آشوبم نکن تا نشده این روزا دوریت قاتلم تو رو خدا بیا

دنیام سر جای خودش نیست تاثیر تماشایه تو اینه
یا من دل بی جنبه ای دارم یا عاقبت عشق همینه

آشوبم نکن تا نشده این روزا دوریت قاتلم تو رو خدا بیا

درکم کن اگه دل تو دلم نیست حالا که لبالب از جنونم
من بنده ی بی منته عشقم از عشق نگم از چی بخونم

دلتنگم نذار چه میدونی دلتنگی چه کرده با دلم تو دلمِ چیا
آشوبم نکن تا نشده این روزا دوریت قاتلم تو رو خدا بیا

دلتنگم نذار چه میدونی دلتنگی چه کرده با دلم تو دلمِ چیا
آشوبم نکن تا نشده این روزا دوریت قاتلم تو رو خدا بیا

شعر آهنگ جدید پویا بیاتی بی جنبه

کی مثله تو میتونه بگیره نبضه منه حیرونو تو دستش
کی جز تو منو صد دفعه کشته تو قائله ی چشمای مستش

اینقدر عزیزی که کنارت هر خاطره در حکم یه رویاست
آغوشه تو وقته بی کسیهام آرومترین نقطه ی دنیاست

درکم کن اگه دل تو دلم نیست حالا که لبالب از جنونم

دلتنگم نذار چه میدونی دلتنگی چه کرده با دلم تو دلمِ چیا
آشوبم نکن تا نشده این روزا دوریت قاتلم تو رو خدا بیا

دلتنگم نذار چه میدونی دلتنگی چه کرده با دلم تو دلمِ چیا
آشوبم نکن تا نشده این روزا دوریت قاتلم تو رو خدا بیا







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی دلتنگم نذار دانلود اهنگ mp3 بی جنبه پویا بیاتی اهنگ mp3 دلتنگم نذار چه میدونی دلتنگی چه کرده با دلم متن اهنگ mp3 پویا بیاتی بی جنبه غم دنیا رو دلم سنگینه دلم بی روحه دلم غمگینه خدا میدونه بی تو حال من همینه دانلود اهنگ mp3 دلتنگم نذار چه میدونی دلتنگی چه کرده دانلود اهنگ mp3 دلم تنگه پویا بیاتی دانلود اهنگ mp3 خدا میدونه بی تو حال من همینه دنیام سر جای خودش نیست تاثیر تماشای تو اینه دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو