loading...

نایس موزیک

  دلم گیره کمینم شو چقدر سنگی منو مسخره کردی و تو هر یک روز دو روز قهری سرم داد نزن عشق من از شور درش نیار دیگه  زبونم لال ولی حرفات یه بوهای بدی میده دلم از صبر دلم تنگه الله وکی

حسین بازدید : 1730 شنبه 07 دی 1398

دلم گیره

 

دلم گیره کمینم شو

چقدر سنگی

منو مسخره کردی و تو هر یک روز

دو روز قهری

سرم داد نزن عشق من

از شور درش نیار دیگه

 

زبونم لال ولی حرفات یه بوهای بدی میده

دلم از صبر دلم تنگه

الله وکیلی داغونم

نباشی نمیشه باشم

نمیتونم نمیتونم

سرم درد میکنه واست نگاه کن دردسر اینه

منو دنیا زده عشقم بیا و تو نزن دیگه

مامان من خوشم امشب

مامان با اون خوشه حالم

چقدر بی اون غم انگیزه

این جمله ی دوست دارم

 

,    دانلود اهنگ مامان من ناخوشم امشب
,    دانلود اهنگ سرم داد نزن عشق من الله وکیلی داغونم
,    اهنگ لامصب دلم تنگه الله وکیلی داغونم
,    دانلود اهنگ دلم گیره
,    اهنگ سرم داد نزن عشق من از شور درش نیار دیگ
,    کلیپ اهنگ د لامصب دلم تنگه الله وکیلی داغونم
,    آهنگ د لامصب دلم تنگه الله وکیلی داغونم
,    کلیپ د لامصب دلم تنگه الله وکیلی داغونم
,    کلیپ دلم گیره مجید علیپور
,   

دانلود آهنگ با کیفیت 320










برچسب ها دانلود اهنگ مامان من ناخوشم امشب دانلود اهنگ سرم داد نزن عشق من الله وکیلی داغونم اهنگ لامصب دلم تنگه الله وکیلی داغونم دانلود اهنگ دلم گیره اهنگ سرم داد نزن عشق من از شور درش نیار دیگ کلیپ اهنگ د لامصب دلم تنگه الله وکیلی داغونم آهنگ د لامصب دلم تنگه الله وکیلی داغونم کلیپ د لامصب دلم تنگه الله وکیلی داغونم کلیپ دلم گیره مجید علیپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو