loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ امیر حسین ارمان بنام ترفند,    دانلود اهنگ امیر حسین ارمان خواستنی,    اهنگ امیر حسین ارمان در ممنوعه,    دانلود آهنگ تا تو

حسین بازدید : 15 یکشنبه 27 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ امیر حسین ارمان بنام ترفند
,    دانلود اهنگ امیر حسین ارمان خواستنی
,    اهنگ امیر حسین ارمان در ممنوعه
,    دانلود آهنگ تا تو نگام میکنی از امیر حسین آرمان
,    دانلود آهنگ امیر حسین آرمان هر شب
,    دانلود آهنگ امیرحسین آرمان بنام آتش
,    آهنگ فرقی نمیکنه امیرحسین آرمان
,    دانلود آهنگ امیر حسین آرمان آتش
,    دانلود اهنگ بدجوری میخوامت تو اشتباهم باش
,    دانلود اهنگ

اونقدر زیبایی که واسه زیباییت لبخند کافی نیست
رو صورتت جز اخم چیزی اضافی نیست چیزی اضافی نیست
این آخر قصه است یا با همین لبخند دل میبری از من
یا من با یه ترفند دل میبرم از تو …
میگی سری از من تو عاشقی اما عاشق ترم از تو
بدجوری میخوامت تو اشتباهم باش من اشتباه میرم
بی تو نمیدونم حتی کجا بودم حتی کجا هستم حتی کجا میرم
بدجوری میخوامت تو اشتباهم باش من اشتباه میرم
بی تو نمیدونم حتی کجا بودم حتی کجا هستم حتی کجا میرم

♪♪♫♫♪♪♯
وقتی تو اینجایی واسم تو دنیا جز عشق کاری نیست
تا عاشقم از من هیچ انتظاری نیست هیچ انتظاری نیست
این آخر قصه است یا با همین لبخند دل میبری از من
یا من با یه ترفند دل میبرم از تو …
میگی سری از من تو عاشقی اما عاشق ترم از تو
بدجوری میخوامت تو اشتباهم باش من اشتباه میرم
بی تو نمیدونم حتی کجا بودم حتی کجا هستم حتی کجا میرم
بدجوری میخوامت تو اشتباهم باش من اشتباه میرم
بی تو نمیدونم حتی کجا بودم حتی کجا هستم حتی کجا میرم

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ امیر حسین ارمان بنام ترفند دانلود اهنگ امیر حسین ارمان خواستنی اهنگ امیر حسین ارمان در ممنوعه دانلود آهنگ تا تو نگام میکنی از امیر حسین آرمان دانلود آهنگ امیر حسین آرمان هر شب دانلود آهنگ امیرحسین آرمان بنام آتش آهنگ فرقی نمیکنه امیرحسین آرمان دانلود آهنگ امیر حسین آرمان آتش دانلود اهنگ بدجوری میخوامت تو اشتباهم باش دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو