loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ mp3 محلی بلند بالا حمیده,    دانلود آهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو جدید,    اهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو ریمیکس,  

حسین بازدید : 127 پنجشنبه 05 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 محلی بلند بالا حمیده
,    دانلود آهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو جدید
,    اهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو ریمیکس
,    اهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو جدید
,    اهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو افغانی
,    دانلود اهنگ mp3 بلند بالا به بالا
,    اهنگ mp3 بلند بالا به بالات مو نیامو
,    دانلود آهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو سیما بینا
,    اهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم من جدید
,    دانلود موزیک محلی صوتی mp3

 

 

بلند بالا، به بالات اومدم موُ…●♪♫
برای خالِ لب هات؛ اومدم موُ!●♪♫
شنیدم، خالِ لب هات می فروشی!●♪♫
خریدارُم! به سودات، اومدم موُ…●♪♫
شیرین، قهر کرده یارُم●♪♫
شیرین، کردی کبابُم●♪♫
شیرین، نمیدی جوابم●♪♫
شیرین، قهر کرده یارُم●♪♫
پس اینی الوداع کردیم و رفتیم●♪♫
دل از دلبر جدا کردیم و رفتیم●♪♫
نداشتیم توشه ای، راهِ بیابون…●♪♫
توکل بر خدا کردیم و رفتیم●♪♫
شیرین، قهر کرده یارُم●♪♫
شیرین، کردی کبابُم●♪♫

https://music-fa.com/download-song/8458/


شیرین، نمیدی جوابم●♪♫
شیرین، قهر کرده یارُم●♪♫
نمی تونم بزنم؛ هی جار وُ هی جار●♪♫
به دستم نور اومده، انگشترِ یار●♪♫
اگه بر دس کنم؛ خانم شناسه…●♪♫
اگه پنهون کنم، گله کنه یار●♪♫
من همدمِ تو…●♪♫
تو گلِ نرگسی؛ من شبنمِ تو●♪♫
منم میرم؛ که تو یادُم کنی ول…●♪♫
بریزی اشک و فریادُم کنی ول●♪♫
نبینی مثلِ من، یارِ وفادار ●♪♫
اگه صد سال، صیادی کنی ول●♪♫
من همدمِ تو…●♪♫
تو گلِ نرگسی؛ من شبنمِ تو●♪♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محلی بلند بالا حمیده دانلود آهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو جدید اهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو ریمیکس اهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو جدید اهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو افغانی دانلود اهنگ mp3 بلند بالا به بالا اهنگ mp3 بلند بالا به بالات مو نیامو دانلود آهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم مو سیما بینا اهنگ mp3 بلند بالا به بالات اومدم من جدید دانلود موزیک محلی صوتی mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو