loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ من خیلی غصه دارم عبدالمالکی,    دانلود اهنگ بنام من خیلی غصه دارم,    دانلود اهنگ تا کی باید به دل بگم علی عبدالمالکی,

حسین بازدید : 65 دوشنبه 12 فروردین 1398



,   
,    دانلود اهنگ من خیلی غصه دارم عبدالمالکی
,    دانلود اهنگ بنام من خیلی غصه دارم
,    دانلود اهنگ تا کی باید به دل بگم علی عبدالمالکی
,    دانلود آهنگ کجا میخوای بریو دنبال اون بگردی
,    کی میگه تنهایی سخت نیست علی عبدالمالکی
,    آهنگ غصه دارم
,    اهنگ تو اسمون ستارس حتی اونم ندارم
,    آهنگ کی میگه تنهایی سخت نیست از علی عبدالمالکی
,    تاکی باید به دل بگم بساز بساز

 

 

من خیلی غصه دارم هیچ مونسی ندارم
تو آسمون ستارس حتی اونم ندارم
من خیلی غصه دارم هیچ مونسی ندارم
تو آسمون ستارس حتی اونم ندارم
تا کی باید به دل بگم بساز بساز بسوز بسوز
تا کی باید به دل بگم که چشماتو به در بدوز
تا کی باید گریه کنم از دست کار روزگار
تا کی باید بباره چشمام مثله ابر بهار
کی می گه تنهایی سخت نیست
به خدا تنهایی سخته
الهی بی کس نشی به خدا بی کسی سخته
اینم از بخت بد ماست
راضیم هر چی خدا خواست
ای خدا برس به دادم
ای خدا تنهایی سخته
تا کی باید به دل بگم….

https://bia4music.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها دانلود اهنگ من خیلی غصه دارم عبدالمالکی دانلود اهنگ بنام من خیلی غصه دارم دانلود اهنگ تا کی باید به دل بگم علی عبدالمالکی دانلود آهنگ کجا میخوای بریو دنبال اون بگردی کی میگه تنهایی سخت نیست علی عبدالمالکی آهنگ غصه دارم اهنگ تو اسمون ستارس حتی اونم ندارم آهنگ کی میگه تنهایی سخت نیست از علی عبدالمالکی تاکی باید به دل بگم بساز بساز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو