loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی بگو چقدر دوسش داری,    نرو امیدمو نگیر ناراحتت کردم ببخش,    مرتضی سرمدی خواننده,    کلیپ مرتضی سرمدی عوض شده ح

حسین بازدید : 13 چهارشنبه 06 آذر 1398



,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی بگو چقدر دوسش داری
,    نرو امیدمو نگیر ناراحتت کردم ببخش
,    مرتضی سرمدی خواننده
,    کلیپ مرتضی سرمدی عوض شده حست به من
,    کلیپ عوض شده حست به من
,    آهنگ مرتضی سرمدی غمگین
,    اهنگ مرتضی سرمدی مقصر
,    مرتضی سرمدی تموم زندگیم
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 96
,   
,   
,   

https://next1.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-سرمدی-با-نام-امی

متن آهنگ امیدمو نگیر از مرتضی سرمدی :

 

عوض شده حست به من خبر رسیده از کسی بگو چقدر دوسش داری بگو براش دلواپسی

نرو امیدمو نگیر ناراحتت کردم ببخش یادم نمیره تا ابد آخه تو فکرتم همش

چقدر بهت گفتم نرو گفتی میرم تو هم برو دستامو ول کردی هنوز خیلی دوست دارم تو رو

♫   ♫   ♫   ♫

 

♫   ♫   ♫   ♫

ترسم از اینه که تو رو از زندگیم خط بکشم وقتی که بارون بزنه بیرون برم دیوونه شم

نیستی و چشمای منم از وقتی رفتی به دره دیگه بعیده زندگی بی تو بهم خوش بگذره

نیستی و چشمای منم از وقتی رفتی به دره دیگه بعیده زندگی بی تو بهم خوش بگذره

عوض شده حست به من خبر رسیده از کسی بگو چقدر دوسش داری بگو براش دلواپسی

نرو امیدمو نگیر ناراحتت کردم ببخش یادم نمیره تا ابد آخه تو فکرتم همش

نرو امیدمو نگیر ناراحتت کردم ببخش یادم نمیره تا ابد آخه تو فکرتم همش

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود اهنگ مرتضی سرمدی بگو چقدر دوسش داری نرو امیدمو نگیر ناراحتت کردم ببخش مرتضی سرمدی خواننده کلیپ مرتضی سرمدی عوض شده حست به من کلیپ عوض شده حست به من آهنگ مرتضی سرمدی غمگین اهنگ مرتضی سرمدی مقصر مرتضی سرمدی تموم زندگیم دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 96
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو