loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ مسعود مالمیر دیوونم میکنی,    دانلود اهنگ دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی,    دانلود آهنگ منم منتظر نگات میشینم ت

حسین بازدید : 199 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398

,   
,    دانلود آهنگ مسعود مالمیر دیوونم میکنی
,    دانلود اهنگ دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی
,    دانلود آهنگ منم منتظر نگات میشینم تا از عمق نگات بغضو بچینم
,    دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی اخه تو میدونی با من نمونی آرزومو میدزدی
,    دانلود اهنگ منم منتظر نگات میشینم مسعود مهدوی
,    اهنگ دیوونه ام میکنی قاپمو میدزدی


دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی

آخه تو میدونی با من نمونی آرزومو میدزدی

خرابم میکنی بوسم میکنی رو لبام میباری

آخه تو میدونی با من نمونی آرزومو میدزدی

منم منتظر نگات میشینم تا از عمق نگات بغض رو بچینم

میشینم پای حرفای یه رنگت

میشم مرحم زخم دل دو رنگت

اگه یه روزی بری تو  تنهام بذاری تو

به خاطرات خفتت با حرفای نگفتت

میکن از همه با کنج دلم تنها میمونم 

اگه یکیو دیدم دوسم داره هیچی ندونم

اگه یه روزی بری تو  تنهام بذاری تو

به خاطرات خفتت با حرفای نگفتت

میکن از همه با کنج دلم تنها میمونم 

اگه یکیو دیدم دوسم داره هیچی ندونم

 

دانلود آهنگ با کیفیت

 

http://nakaman1.ir

 







برچسب ها دانلود آهنگ مسعود مالمیر دیوونم میکنی دانلود اهنگ دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی دانلود آهنگ منم منتظر نگات میشینم تا از عمق نگات بغضو بچینم دیوونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی اخه تو میدونی با من نمونی آرزومو میدزدی دانلود اهنگ منم منتظر نگات میشینم مسعود مهدوی اهنگ دیوونه ام میکنی قاپمو میدزدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو