loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ عاشق روی توام,    دانلود آهنگ تصویری دف میزنم سالار عقیلی,    دانلود آهنگ دف میزنم بهراد شهریاری,    شعر من عاشق روی توام ا

حسین بازدید : 21 سه شنبه 14 آبان 1398


,    دانلود آهنگ عاشق روی توام
,    دانلود آهنگ تصویری دف میزنم سالار عقیلی
,    دانلود آهنگ دف میزنم بهراد شهریاری
,    شعر من عاشق روی توام از کیست
,    اهنگ دف میزنم بهراد شهریاری
,    دانلود اهنگ صوتی دف میزنم سالار عقیلی
,    دانلود موزیک ویدیو دف میزنم سالار عقیلی
,    دف میزنم سالار عقیلی ویکی صدا
,    دانلود کلیپ سالار عقیلی دف میزنم
,   
,   

https://www.bibakmusic.com

متن آهنگ دف میزنم از سالار عقیلی

من عاشق روی توام کاینگونه بر دف میزنم

من عاشق روی توام کاینگونه بر دف میزنم

میسوزم و برهر تسلای جگر دف میزنم دف میزنم

در بند گیسوی توام زنجیری موی توام

چون بر نمی آید کاری زمن دف میزنم… دف میزنم

امشب منم مهمان تو دست من و دامان تو

یا قفل در وا میکنی یا تا سحر دف میزنم… دف میزنم

من عاشق روی توام کاینگونه بر دف میزنم… دف میزنم

میسوزم میسوزم و بهر تسلای جگر دف میزم… دف میزنم

من موج از خود رانده ام

کز بحر بیرون مانده ام

kaz bahr biron mandeham

تا ساحل اغوش تو بی پا و سر دف میزنم… دف میزنم

ta sahel aghosh to bi pa va sar daf mizanam daf mizanam

ترانه آهنگ دف میزنم از سالار عقیلی

امشب منم مهمان تو دست من و دامان تو

یا قفل در وا میکنی یا تا سحر دف میزنم… دف میزنم

من عاشق روی توام کاینگونه بر دف میزنم… دف میزنم

میسوزم میسوزم و بهر تسلای جگر دف میزم… دف میزنم

من موج از خود رانده ام

کز بحر بیرون مانده ام

kaz bahr biron mandeham

تا ساحل اغوش تو بی پا و سر دف میزنم… دف میزنم

ta sahel aghosh to bi pa va sar daf mizanam daf mizanam







برچسب ها دانلود آهنگ عاشق روی توام دانلود آهنگ تصویری دف میزنم سالار عقیلی دانلود آهنگ دف میزنم بهراد شهریاری شعر من عاشق روی توام از کیست اهنگ دف میزنم بهراد شهریاری دانلود اهنگ صوتی دف میزنم سالار عقیلی دانلود موزیک ویدیو دف میزنم سالار عقیلی دف میزنم سالار عقیلی ویکی صدا دانلود کلیپ سالار عقیلی دف میزنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو