loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ اینجوری نمیشه مال من اما,    دانلود اهنگ اینجوری نمیشه مال من اما ریمیکس,    دانلود اهنگ اینجوری نمیشه ریمیکس, &n

حسین بازدید : 11 دوشنبه 20 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ اینجوری نمیشه مال من اما
,    دانلود اهنگ اینجوری نمیشه مال من اما ریمیکس
,    دانلود اهنگ اینجوری نمیشه ریمیکس
,    اینجوری نمیشه سینا شعبانخانی ریمیکس
,    دانلود آهنگ اینجوری نمیشه سینا شعبانخانی ریمیکس
,    دانلود آهنگ اگه اینجوری عاشق بشی شرطه
,    اگه اینجوری عاشق بشی شرطه ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ رنگ سال سینا شعبانخانی
,    دانلود اهنگ فرفری موتو
,   
,   
,   

 


رنگ چشماتو که رنگ ساله وای چه با حاله دوست دارم

فکر میکردی اینقدر عاشقت بشم اینجوری بد بی حد عاشقت بشم

از ته دل ای جان میخندی و من هی از اول باید عاشقت بشم

اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش به تو پرته

سر تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه

اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش به تو پرته

سر تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه


فکر میکردی اینقدر عاشقت بشم اینجوری بد بی حد عاشقت بشم

از ته دل ای جان میخندی و من هی از اول باید عاشقت بشم

اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش به تو پرته

سر تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه

اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش به تو پرته

سر تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه

https://next1.ir/

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود اهنگ اینجوری نمیشه مال من اما دانلود اهنگ اینجوری نمیشه مال من اما ریمیکس دانلود اهنگ اینجوری نمیشه ریمیکس اینجوری نمیشه سینا شعبانخانی ریمیکس دانلود آهنگ اینجوری نمیشه سینا شعبانخانی ریمیکس دانلود آهنگ اگه اینجوری عاشق بشی شرطه اگه اینجوری عاشق بشی شرطه ریمیکس ریمیکس اهنگ رنگ سال سینا شعبانخانی دانلود اهنگ فرفری موتو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو