loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ رضا شیری چرا نمیخوای منو,    چرا نمیخوای منو چرا نمیای از رضا شیری,    دانلود اهنگ چرا نمیخوای منو چرا نمیای رضا شیری,    ا

حسین بازدید : 17 پنجشنبه 16 آبان 1398


,    دانلود اهنگ رضا شیری چرا نمیخوای منو
,    چرا نمیخوای منو چرا نمیای از رضا شیری
,    دانلود اهنگ چرا نمیخوای منو چرا نمیای رضا شیری
,    اهنگ چرا نمیای چرا نمیخوای
,    دانلود اهنگ رضا شیری بازم امشب
,    سیم آخر رضا شیری
,    دانلود اهنگ رضا شیری سیم اخر
,    چرا نمیخوای منو ای داد بی داد
,    اهنگ رضا شیری بازم امشبم از اون شباس
,   

bibakmusic.com

 

متن آهنگ سیم آخر از رضا شیری

بازم امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت

Bazam emshabam az on shabast ke delam nadare taghat

با من این دلم دوباره دارم میزنه به سیم آخر

Ba man in delam doobare daram mizane be sime akhar

تا تو بازم بیای و ببینی با نبودت داری دنیامو میگیری

Ta to bazam biyayo bebini ba naboodet dari donyamo migiri

سوت و کوره در و دیوار خونه تو که دنیامو میبینی میبینی

Sooto koore daro divare khone to ke donyamo mibini mibini

چرا نمیخوای منو چرا نمیای بیا و بازم همون دنیارو بیار

Chera nemikhay mano chera nemiyay biao bazam hamon donya ro biyar

چرا نمیخوای منو ای داد بی داد دیوونه من موندم و این دنیای بیمار دنیای بیمار

Chera nemikhay mano ey dade bi dad divoone

Man mondamo in donyaye bimar donyaye bimar

ترانه آهنگ سیم آخر از رضا شیری

با من دل همش بی تاب و بازم بهونتو میگیره

Ba man del hamash bi tabo bazam bahoonato migire

بازم بخون در گوش من بذار بازم بارون بگیره

Bazam bekhon dare goshee man bezar bazam baroon begire

تا تو بازم بیای و ببینی با نبودت داری دنیامو میگیری

Ta to bazam biyayo bebini ba naboodet dari donyamo migiri

سوت و کوره در و دیوار خونه تو که دنیامو میبینی میبینی

Sooto koore daro divare khone to ke donyamo mibini mibini

چرا نمیخوای منو چرا نمیای بیا و بازم همون دنیارو بیار

Chera nemikhay mano chera nemiyay biao bazam hamon donya ro biyar

چرا نمیخوای منو ای داد بی داد دیوونه من موندم و این دنیای بیمار دنیای بیمار

Chera nemikhay mano ey dade bi dad divoone

Man mondamo in donyaye bimar donyaye bimar







برچسب ها دانلود اهنگ رضا شیری چرا نمیخوای منو چرا نمیخوای منو چرا نمیای از رضا شیری دانلود اهنگ چرا نمیخوای منو چرا نمیای رضا شیری اهنگ چرا نمیای چرا نمیخوای دانلود اهنگ رضا شیری بازم امشب سیم آخر رضا شیری دانلود اهنگ رضا شیری سیم اخر چرا نمیخوای منو ای داد بی داد اهنگ رضا شیری بازم امشبم از اون شباس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو