loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی سامان,    دانلود آهنگ عشق من سامان جلیلی کیفیت 320,    عشق منو پس نزنید مهد

حسین بازدید : 35 پنجشنبه 02 آبان 1398


,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی
,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی سامان
,    دانلود آهنگ عشق من سامان جلیلی کیفیت 320
,    عشق منو پس نزنید مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق من کجای زندگیتم بگو
,    اهنگ سامان جلیلی عشق من الان که روبروتم بگو
,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی
,    اکورد اهنگ عشق منو پس نزنید سامان جلیلی

https://music-fa.com/download-song/6434/

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

عشقِ منو؛ پس نزنی…●♪♫
به قلبِ من، دست نزنی!●♪♫
جایی که داره توو دلت؛ به پای هوس نزنی…●♪♫
یادِ منو گم نکنی…●♪♫
اسیرِ مردم، نکنی…●♪♫
مجنونت رو؛ تورو خدا، سردرگم نکنی!●♪♫
تنهام نذاری، بی خبر…●♪♫
بیام؛ بگن رفتی سفر…●♪♫
خدا نیاره بشنوم! از عشقِ من کردی حذر…●♪♫
عشقِ منو؛ پس نزنی…●♪♫
به قلبِ من، دست نزنی!●♪♫
جایی که داره توو دلت؛ به پای هوس نزنی…●♪♫


یادِ منو گم نکنی…●♪♫
اسیرِ مردم، نکنی…●♪♫
مجنونت رو؛ تورو خدا، سردرگم نکنی!●♪♫
از توو دلت؛ کنده نشم…●♪♫
عاشقِ بازنده، نشم…●♪♫
آبرو دارم پیشِ دل؛ یه وقتی شرمنده نشم●♪♫
اشکِ منو در نیاری…●♪♫
رو عهدمون، پا نذاری…●♪♫
حیثیت عشقِ منو؛ حراجِ چشمات نذاری!●♪♫
مِهرم رو از دل نگیری؛ که از دلِ من نِمیری…●♪♫
فقط برای دلخوشی؛ بگو که بی من، می میری!●♪♫







برچسب ها دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی سامان دانلود آهنگ عشق من سامان جلیلی کیفیت 320 عشق منو پس نزنید مهدی احمدوند دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق من کجای زندگیتم بگو اهنگ سامان جلیلی عشق من الان که روبروتم بگو دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی مهدی احمدوند دانلود اهنگ سامان جلیلی اکورد اهنگ عشق منو پس نزنید سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو