loading...

نایس موزیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز آمدم لیلا فروهر,متن آهنگ باز آمدم لیلا فروهر,کد موزیک جدید باز آمدم لیلا فروهر,کد موزیک باز آمدم لیلا فروهر ,دانلود آهنگ با لینک مستق

حسین بازدید : 109 پنجشنبه 24 فروردین 1396

 آهنگ باز آمدم لیلا فروهر - تکست موزیکljk Hik' ihd gdgh tv,iv


 آهنگ باز آمدم لیلا فروهر

 ازآمدم بازآمدم، از پیش آن یار آمدم
در من نِگر در من نِگر، بهر تو غمخوار آمدم

شاد آمدم شاد آمدم، از جمله آزاد آمدم
چندین هزاران سال شد، تا من به گفتار آمدم

آن جا روم، آن جا روم، بالا بدم، بالا روم
بازم رَهان بازم رَهان، کاین جا به زِنهار آمدم

من مرغ لاهوتی بُدم، دیدی که ناسوتی شدم
دامَش ندیدم ناگهان، در وی گرفتار آمدم

من نور پاکم ای پسر، نه مشت خاکم مختصر آخر صدف من نیستم، من درّ شَهوار آمدم

ما را به چشم سَر مَبین، ما را به چشم سِر ببین
آن جا بیا ما را ببین، کان جا سبکبار آمدم

از چار مادر برترم، وز هفت آبا نیز هم
من گوهر کانی بُدَم، کاین جا به دیدار آمدم


یارم به بازار آمد‌ست، چالاک و هشیار آمد‌ست
ور نه به بازارم چه کار، وی را طلبکار آمدم

ای شمس تبریزی! نظر در کل عالم کی کنی؟
کاندر بیابان فنا جان و دل افگار آمدم



www.iransong.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز آمدم لیلا فروهر متن آهنگ باز آمدم لیلا فروهر کد موزیک جدید باز آمدم لیلا فروهر کد موزیک باز آمدم لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم باز آمدم لیلا فروهر تکست آهنگ باز آمدم لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو باز آمدم لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید باز آمدم لیلا فروهر کیفیت 320 دانلود ترانه باز آمدم لیلا فروهر تکست موزیک باز آمدم لیلا فروهر دانلود آهنگ باز آمدم لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 باز آمدم لیلا فروهر کیفیت عالی کد آهنگ جدید باز آمدم لیلا فروهر باز آمدم لیلا فروهر دانلود آهنگ باز آمدم لیلا فروهر سایت ایکس نایس Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ باز آمدم لیلا فروهر فروردین 96 دانلود آهنگ جدید تکست نایس باز آمدم لیلا فروهر متن ترانه باز آمدم لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو