loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ مجید یحیایی بی خیالی,    دانلود آهنگ گذشتی از دلم چه بیخیالی مجید یحیایی,    دانلود آهنگ افسوس به دلم مجید یحیایی,    دانلو

حسین بازدید : 33 چهارشنبه 01 آبان 1398


,    دانلود آهنگ مجید یحیایی بی خیالی
,    دانلود آهنگ گذشتی از دلم چه بیخیالی مجید یحیایی
,    دانلود آهنگ افسوس به دلم مجید یحیایی
,    دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی کاش از اول
,    اهنگ مجید یحیایی قدیمی
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی بی خوابی
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی فاصله
,    مجید یحیایی گذشتی از دلم چه بی خیالی
,    دانلود اهنگ مجید یحیایی یه وقتایی

,   

گذشتی از دلم آخه چه بی خیالی
بازم بهونه میگیری که بی ریایی
گفتی راهمون از هم دیگه دوره
آخه دل من مگه چقدر صبوره

گفتی مسافرم یه روزی بر میگردم
چشم به راهم بشین، من که بدی نکردم
ولی می دونم فایده نداره
دل تو هوایی شده بهونه داره
چه بی خیالی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ بیخیالی از مجید یحیایی

♫♫♫♫♫♫

دلم تنهای تنهاست
پر از عشق و تمناست
اما تو چه بی خیالی
فهمیدم دوستم نداری
من که به تو دل سپردم
حتی غرورمم شکوندم
اما تو چه بی خیالی
فهمیدم دوستم نداری

گذشتی از دلم آخه چه بی خیالی
بازم بهونه میگیری که بی ریاعی
گفتی راهمون از هم دیگه دوره
آخه دل من مگه چقدر صبوره
گفتی مسافرم یه روزی بر میگردم
چشم به راهم بشین، من که بدی نکردم
ولی می دونم فایده نداره
دل تو هوایی شده بهونه داره
چه بی خیالی

https://msbmusic.ir/

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ مجید یحیایی بی خیالی دانلود آهنگ گذشتی از دلم چه بیخیالی مجید یحیایی دانلود آهنگ افسوس به دلم مجید یحیایی دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی کاش از اول اهنگ مجید یحیایی قدیمی دانلود آهنگ مجید یحیایی بی خوابی دانلود آهنگ مجید یحیایی فاصله مجید یحیایی گذشتی از دلم چه بی خیالی دانلود اهنگ مجید یحیایی یه وقتایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو