دانلود آهنگ احمد آزاد دو رنگی

Download Music Ahmad Azad Do Rangi

آهنگ احمد آزاد بنام دو رنگی

روز اول تو را دیدم

همان لحظه جانم پسندیدم

دانلود آهنگ احمد آزاد دو رنگی

متن آهنگ دو رنگی از احمد آزاد

روز اول تو را دیدم

همان لحظه جانم پسندیدم

روز اول تو را دیدم

همان لحظه جانم پسندیدم

نمی دونستم چه می دونستم که اینقده با من دورنگی

نمی دونستم چه می دونستم که اینقده با من دورنگی

نمی دونستم چه می دونستم یه روز با دل می جنگی

nemidoonestam che midoonestam yerooz ba del mijangi

یه روز با دل می جنگی وای چرا با دل می جنگی؟

yerooz ba del mijangi vay chera ba del mijangi

گفتی میشم من دلدارت

دلم لرزیده جانم از گفتارت

گفتی گشتم به تو عاشق

همیشه می مونم در کنارت

گفتی گشتم به تو عاشق

همیشه می مونم در کنارت

نمی دونستم چه می دونستم که اینقده با من دورنگی

نمی دونستم چه می دونستم که اینقده با من دورنگی

نمی دونستم چه می دونستم یه روز با دل می جنگی

nemidoonestam che midoonestam yerooz ba del mijangi

یه روز با دل می جنگی وای چرا با دل می جنگی؟

yerooz ba del mijangi vay chera ba del mijangi

ترانه آهنگ دو رنگی از احمد آزاد

نمی دونستم چه می دونستم که اینقده با من دورنگی

نمی دونستم چه می دونستم که اینقده با من دورنگی

نمی دونستم چه می دونستم یه روز با دل می جنگی

nemidoonestam che midoonestam yerooz ba del mijangi

یه روز با دل می جنگی وای چرا با دل می جنگی؟

yerooz ba del mijangi vay chera ba del mijangi