loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ وای از این شب سرد,    دانلود آهنگ وای از این همه درد,    اهنگ اره من دیوونم شهرام شکوهی,    اهنگ اه از

حسین بازدید : 43 دوشنبه 15 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ وای از این شب سرد
,    دانلود آهنگ وای از این همه درد
,    اهنگ اره من دیوونم شهرام شکوهی
,    اهنگ اه از این شب سرد
,    دانلود آهنگ یار نامرد شهرام شکوهی
,    دانلود آهنگ شهرام شکوهی
,    شهرام شکوهی یار نامرد
,    دانلود آهنگ آره من مجنونم شهرام شکوهی
,    وای از این شب سرد آه از این همه درد

,   

 

http://shadabmusic.org/%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%D8%AE-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%85/

♪♫ وای از این شب سرد آخ از این همه درد خنجری به پشتم زده یار نامرد ♪♫

ناقوسه و زنگ ناموسه و جنگ طاقتم تمومه لعنت به نیرنگ

♪♫♪♫

♪♫ آره من دیوونم اینو خوب میدونم به تو بستست جونم وای ♪♫

اما من مجنونم که با نامردی هات عاشقت میمونم وای

♪♫♪♫

♪♫ با طلوع خورشید گفتن ببخشید آرام و مغرور مث تخت جمشید ♪♫

من سر دوراهی که تو سر به راهی میدونم میبخشم وای چه اشتباهی

♪♫♪♫

♪♫ من از این داغونم فکر کنی دیوونم که باهات میمونم وای ♪♫

اما من مجنونم که با نامردی هات عاشقت میمونم وای

♪♫

♪♫ آره من دیوونم اینو خوب میدونم به تو بستست جونم وای ♪♫

اما من مجنونم که با نامردی هات عاشقت میمونم وای

وای از این شب سرد آخ از این همه درد

♪♪♫♪♪♫♪♪♫

دانلود آهنگ وای از این شب سرد آخ از این همه درد شهرام شکوهی یار نامرد

♪♪♫♪♪♫♪♪♫

وای از این شب سرد آخ از این همه درد

♪♫ وای از این شبه سرد آخ از این همه درد آتشی به قلبم زده ♪♫

این یار نامرد باز خیلی خونسرد خنجری به پشتم زده

♪♫

آره من دیوونم به تو بستست جونم وای

اما من مجنونم که با نامردی هات عاشقت میمونم وای

من از این داغونم فکر کنی دیوونم که باهات میمونم وای

اما من مجنونم که با نامردی هات عاشقت میمونم وای

♪♫♪♫♪♫

Text Music Shahram Shokoohi Yare Namard Mp3

Vay az in shabe sard akh az in hame dard khanjari be poshtam zade yare namard

Naghooseo rang namooseo jang taghatam tamome lanat be neyrang

Are man divoonam ino khoob midonam be to bastast joonam vay

Ama man majnonam ke ba namardi hat asheghet mimonam vay

♪♫♪♫♪♫

Ba toloue khorshid goftan bebakhshid aram o maghroor mese takhte jamshid

Man sare dorahi ke to sare rahi midonam mibakhsham vay che eshtebahi

Man az in daghonam fekr koni divoonam ke bahat mimonam vay

Ama man majnonam ke ba namardi hat asheghet mimonam vay

Are man divoonam ino khoob midonam be to bastast joonam vay

Ama man majnonam ke ba namardi hat asheghet mimonam vay

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ وای از این شب سرد دانلود آهنگ وای از این همه درد اهنگ اره من دیوونم شهرام شکوهی اهنگ اه از این شب سرد دانلود آهنگ یار نامرد شهرام شکوهی دانلود آهنگ شهرام شکوهی شهرام شکوهی یار نامرد دانلود آهنگ آره من مجنونم شهرام شکوهی وای از این شب سرد آه از این همه درد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو