loading...

نایس موزیک

هر چی دارم سی تو دارم دیگه نم برم گمونه منه خرج تو کردم سر قباله ی حموم گر خدا نصرت دهد عروس آید به حوشوم ورقی طلا گرم بر سر سمب کشم هر چی دارم سی تو دارم دیگه نم برم گمون همنه  دانلود آه

حسین بازدید : 355 سه شنبه 22 مرداد 1398

هر چی دارم سی تو دارم

دیگه نم برم گمونه منه

خرج تو کردم سر قباله ی حموم

گر خدا نصرت دهد

عروس آید به حوشوم

ورقی طلا گرم بر سر سمب کشم

هر چی دارم سی تو دارم

دیگه نم برم گمون همنه

 

دانلود آهنگ جدید محلی هرچی دارم سی تو دارم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ محلی هرچی دارم سی تو دارم کیفیت 128,متن آهنگ محلی هرچی دارم سی تو دارم ,تکست آهنگ محلی هرچی دارم سی تو دارم ,کد آهنگ پیشواز محلی هرچی دارم سی تو دارم ایرانسل,کد آهنگ پیشواز محلی هرچی دارم سی تو دارم , محلی هرچی دارم سی تو دارم ,دانلود ترانه محلی هرچی دارم سی تو دارم,دانلود آهنگ mp3 محلی هرچی دارم سی تو دارم ,دانلود آهنگ محلی هرچی دارم سی تو دارم بهمراه متن,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ زیبای محلی هرچی دارم سی تو دارم ,کد آهنگ پیشواز محلی هرچی دارم سی تو دارم همراه اول,دانلود آهنگ جدید محلی هرچی دارم سی تو دارم ,دانلود آهنگ محلی هرچی دارم سی تو دارم ,دانلود آلبوم جدید محلی هرچی دارم سی تو دارم ,متن آهنگ,شعر آهنگ محلی هرچی دارم سی تو دارم ,دانلود موزیک محلی هرچی دارم سی تو دارم, دانلود آهنگ جدید - محلی هرچی دارم سی تو دارم ,آکورد آهنگ محلی هرچی دارم سی تو دارم ,

 

 

خرج تو کردم سر قباله ی حموم

پل بندید پل بندید پل مفتیل

طلاهر کجا دوما گذرده موشلا نوم خدا

حوشم رشو کنم اتاقم کنم

فرش مهمونی گرفتم سماور زنم تش

هر چی دارم سی تو دارم

دیگه نم برم گمون همنه

دانلود آهنگ عروس از آغاسی

 خرج تو کردم سر قباله ی حموم

بیو بریمش بیو بریمش تا نکنده

چارشه جوراب ساق بلنده‌ عوض دلاقشه

مار دومامار دومادستت نبینه

بلا جومه دومانه تو دختی زنجیرش دکمه طلا

حوشم رشو کنم اتاقم کنم

فرشمهمونی گرفتم سماور زنم تش

بیو بریمش بیو بریمش تا نکنده

آهنگ الهوار آغاسی

چارشه جوراب ساق بلنده‌ عوض دلاقشه

هر چی دارم سی تو دارم

دیگه نم برم گمون همنه

خرج تو کردم سر قباله ی حموم

گر خدا نصرت دهد عروس آید به حوشوم

ورقی طلا گرم بر سر سمب کشم

بیو بریمش بیو بریمش تا نکنده چارشه

جوراب ساق بلنده‌ عوض دلاقشه

پل بندین پل بندین پل مفتیل

طلاهر کجا دوما گذرده ماشالا نوم خدا

دو برار خودم دارم دو یخدون

مرزنگیسرشون وردارم پوشم حریر فرنگی

هر چی دارم سی تو دارم

دیگه نم برم گمونهمنه خرج تو کردم سر قباله ی حموم

 

http://nakaman1.ir/







برچسب ها دانلود اهنگ محلی هرچی دارم سی تو دارم دانلود آهنگ هرچه دارم سی تو دارم سیما بینا دانلود اهنگ هرچی دارم سی تو دارم شکیلا هرچی دارم سی تو دارم سیما بینا دانلود آهنگ لری هرچی دارم سی تو داروم تو عزیز هونمی هرچی دارم سی تو داروم رستاک اهنگ هر چی دارم سی تو دارم تو گل ناز دونمی هرچی دارم سی تو داروم گروه رستاک هر چی دارم سی تو دارم تو عزیز حونمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو