loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ همونجوری موندم واسه تو,    دانلود آهنگ باز خوندم واسه تو همونجوری موندم واسه تو,    باز خوندم واسه تو همونجوری هنوز موندم واسه تو, &n

حسین بازدید : 125 شنبه 07 مهر 1397



,    دانلود آهنگ همونجوری موندم واسه تو
,    دانلود آهنگ باز خوندم واسه تو همونجوری موندم واسه تو
,    باز خوندم واسه تو همونجوری هنوز موندم واسه تو
,    دانلود اهنگ باز خوندم واسه تو همونجوری هنوز موندم واسه تو
,    اهنگ باز خوندم واسه تو همونجوری موندم واسه تو
,    باز خوندم واسه تو بابک مافی
,    دانلود آهنگ حواسم نیست بابک مافی
,    دانلود اهنگ حواسم نیست
,    بابک مافی حواسم نیست

,   

متن آهنگ بابک مافی حواسم نیست

 

باز خوندم واسه تو همونجوری هنوز موندم واسه تو

میمیرم بگی به من احساس تو

میمیرم میمیرم میمیرم

حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست

تویی دلواپس من حواسم نیست

حواسم نیست شدی همه کس من

حواسم نیست تویی دلواپس من

حواسم نیست

همه دیدن که میخندم وقتی اینجایی

همه دیدن که میمیرم وقتی تنهایی واقعی بود

ته چشمات هر چه میدیدی

هرچی خوندم هرچی گفتم هرچی میشنیدی

حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست

تویی دلواپس من حواسم نیست

حواسم نیست شدی همه کس من

حواسم نیست تویی دلواپس من

حواسم نیست

 

http://www.jenabmusic.com/79507/music-havasam-nist.html

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ همونجوری موندم واسه تو دانلود آهنگ باز خوندم واسه تو همونجوری موندم واسه تو باز خوندم واسه تو همونجوری هنوز موندم واسه تو دانلود اهنگ باز خوندم واسه تو همونجوری هنوز موندم واسه تو اهنگ باز خوندم واسه تو همونجوری موندم واسه تو باز خوندم واسه تو بابک مافی دانلود آهنگ حواسم نیست بابک مافی دانلود اهنگ حواسم نیست بابک مافی حواسم نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو