loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ تو چقدر ساده اومدی کنارم,    دانلوداهنگ شدی عروس نازم ازاحمدسعیدی,    آهنگ شب شده آسمون پر از ستاره اشکان عباسی,    دانلود

حسین بازدید : 492 شنبه 06 مهر 1398


,    دانلود اهنگ تو چقدر ساده اومدی کنارم
,    دانلوداهنگ شدی عروس نازم ازاحمدسعیدی
,    آهنگ شب شده آسمون پر از ستاره اشکان عباسی
,    دانلود آهنگ شب شده آسمون پر از ستاره از اشکان عباسی
,    دانلود آهنگ ناز عروس بهنام شهبازی
,    دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی شدی عروس نازم
,    شب شدواسمون پراز ستاره
,    دانلوداهنگ عروس نازم ازاحمدسعیدی
,    بهنام شهبازی شاباش شاباش

,   

http://sornamusic.ir/mp3s/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D9%87%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3/

شب شد و آسمون پر از ستاره

دنیا دیگه عروسی مثل تو نداره

شب شد و آسمون پر از ستاره

دوماد دیگه عروسی مثل تو نداره

خودت میدونی که واسم چی هستی

تو چقده ناز واسه من میرقصی

شدی عروس نازم عشقی با تو میسازم

دوست دارم میدونی میدونم به خانومیت مینازم

شدی عروس نازم عشقی با تو میسازم

دوست دارم میدونی میدونم به خانومیت مینازم

تو چقده ساده اومدی کنارم

تو چه عاشقونه شدی بهارم

تو چقده ساده اومدی کنارم

تو چه عاشقونه شدی بهارم

دنیا واسم قشنگه وقتی کنارم هستی

دلم برات میمیره گل من وقتی باهام میرقصی

شب شد و آسمون پر از ستاره

دنیا دیگه عروسی مثل تو نداره

شب شد و آسمون پر از ستاره

دوماد دیگه عروسی مثل تو نداره

خودت میدونی که واسم چی هستی

تو چقده ناز واسه من میرقصی

شدی عروس نازم عشقی با تو میسازم

دوست دارم میدونی میدونم به خانومیت مینازم

شدی عروس نازم عشقی با تو میسازم

دوست دارم میدونی میدونم به خانومیت مینازم

تو چقده ساده اومدی کنارم

تو چه عاشقونه شدی بهارم

تو چقده ساده اومدی کنارم

تو چه عاشقونه شدی بهارم

دنیا واسم قشنگه وقتی کنارم هستی

دلم برات میمیره گل من وقتی باهام میرقصی

بهنام شهبازی ناز عروس

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ تو چقدر ساده اومدی کنارم دانلوداهنگ شدی عروس نازم ازاحمدسعیدی آهنگ شب شده آسمون پر از ستاره اشکان عباسی دانلود آهنگ شب شده آسمون پر از ستاره از اشکان عباسی دانلود آهنگ ناز عروس بهنام شهبازی دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی شدی عروس نازم شب شدواسمون پراز ستاره دانلوداهنگ عروس نازم ازاحمدسعیدی بهنام شهبازی شاباش شاباش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو