loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ بی تو میرم,    دانلود اهنگ بی تو میمیرم قدیمی,    دانلود اهنگ بی تو میمیرم اگه نباشی اروم نمیگیرم,    آ

حسین بازدید : 0 شنبه 11 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ بی تو میرم
,    دانلود اهنگ بی تو میمیرم قدیمی
,    دانلود اهنگ بی تو میمیرم اگه نباشی اروم نمیگیرم
,    آهنگ بی تو میمیرم محمد علیزاده اپارات
,    دانلود آهنگ من بی تو میمیرم عشقم
,    دانلود آهنگ بی تو میمیرم میمیرم تو نباشی
,    دانلود آهنگ بی تو میمیرم بابک جهانبخش
,    دانلود اهنگ بی تو میمیرم از بهنام بانی و محسن ابراهیم زاده
,    متن آهنگ بی تو میمیرم محمد علیزاده
,   
,   

 

 

دل من با دل تو خوشه بدجوری دوریت منو میکشه
تو باشی من رو هوام تو دوایی و دوام بی تو دنیارو نه نمیخوام
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدحجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدحجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق

کی میتونه مث تو پا به پای دلم باشه یه جوری دل میتونه بت عشق تو بی پروا شه
که اگه هرچی فاصله اس به من و تو اصرار کنه نمیتونه ما دوتارو به دوری وادار کنه
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدحجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدحجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق

مث پرسه تو بارونی مث حال یه مهمونی مث ماه عسل میمونی
چی بهت بگم از حالم از تو از خودم از خیالم تو که حال منو میدونی
پای این همه خاطره با دل خون اگه میشه بمون بری جونمو میبری پشت سرت نرو جون دوتامون
از خیال تو دل کندم از تصورشم میمیرم من باور کن
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

چه نباشی چه باشی من عاشقتم از من رد شی من عاشقتم حتی بد شی من عاشقتم
چه نباشی چه باشی تو باورمی فکر هرشب تو سرمی عشق اول و آخرمی
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

 

http://javanradio.com

 

دانلود با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ بی تو میرم دانلود اهنگ بی تو میمیرم قدیمی دانلود اهنگ بی تو میمیرم اگه نباشی اروم نمیگیرم آهنگ بی تو میمیرم محمد علیزاده اپارات دانلود آهنگ من بی تو میمیرم عشقم دانلود آهنگ بی تو میمیرم میمیرم تو نباشی دانلود آهنگ بی تو میمیرم بابک جهانبخش دانلود اهنگ بی تو میمیرم از بهنام بانی و محسن ابراهیم زاده متن آهنگ بی تو میمیرم محمد علیزاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو