loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ تو برات سخته بگی دوسم داری,    دانلود موزیک ویدیو زیر بارون مهرشاد,    دانلود آهنگ مهرشاد دو چشمون سیاهت,    دانلود آهنگ جد

حسین بازدید : 37 شنبه 06 مهر 1398



,    دانلود اهنگ تو برات سخته بگی دوسم داری
,    دانلود موزیک ویدیو زیر بارون مهرشاد
,    دانلود آهنگ مهرشاد دو چشمون سیاهت
,    دانلود آهنگ جدید مهرشاد همه چیزم تویی
,    اهنگ مهرشاد مثل بارون زمستون
,    دانلود آهنگ مهرشاد هارمونی
,    دانلود اهنگ شاد زیر بارون
,    دانلود آهنگ دوچشمون سیاه
,    دانلود اهنگ زیر بارون مهرشاد با لینک مستقیم

 

 

https://nicmusic.net/1394/10/mehrshad-called-zire-baroon/

من از تموم روزها ابری رو ، از تو تموم قصه ها لیلی رو

من از تموم رنگ ها خاکی رو ، خاکی رو با تو دوس دارم لیلی رو با تو دوس دارم

مجنون و با تو دوس دارم بارون و با تو دوس دارم

آهای دو چشمون سیاه دو تا چشمون سیاه

چترتو ببند و با من زیر بارون بیا زیربارون بیا

آهای دو چشمون سیاه دو تا چشمون سیاه

چترتو ببند و با من زیر بارون بیا زیربارون بیا

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهرشاد به نام زیر بارون

♫♫♫

تو برات سخته بگی دوسم داری من تو چشمات ولی اینو می خونم

وقتی می خندی تموم کار دل ولی این چه رازیه نمی دونم

من یه حرفی رو لبامه که بگم ولی شرمه تو نگاه تو یکم

دست و پای منو می لرزونه ، تو با بارون و من دیوونه

آهای دو چشمون سیاه دو تا چشمون سیاه

چترتو ببند و با من زیر بارون بیا زیربارون بیا

آهای دو چشمون سیاه دو تا چشمون سیاه

چترتو ببند و با من زیر بارون بیا زیربارون بیا

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ تو برات سخته بگی دوسم داری دانلود موزیک ویدیو زیر بارون مهرشاد دانلود آهنگ مهرشاد دو چشمون سیاهت دانلود آهنگ جدید مهرشاد همه چیزم تویی اهنگ مهرشاد مثل بارون زمستون دانلود آهنگ مهرشاد هارمونی دانلود اهنگ شاد زیر بارون دانلود آهنگ دوچشمون سیاه دانلود اهنگ زیر بارون مهرشاد با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو