loading...

نایس موزیک

غروبه پاییزه دلم غم انگیزه چشم فلک نم نم اشکاشو می ریزه ای آسمون من هم دلم پره درده مثل تو غمگینه از زندگی سرده جوونی ام خزون شده دلم بی همزبون شدهtabtaraneh.net   عشق و امید زندگیم نصیب ای

حسین بازدید : 16 یکشنبه 19 آبان 1398

غروبه پاییزه دلم غم انگیزه

چشم فلک نم نم اشکاشو می ریزه

ای آسمون من هم دلم پره درده

مثل تو غمگینه از زندگی سرده

جوونی ام خزون شده دلم بی همزبون شده

tabtaraneh.net

 

عشق و امید زندگیم نصیب این و اون شده

بهار مونده پشت سرم پیش پاهام زمستونه

من آن غروب پاییزم همیشه چشمم گریونه







برچسب ها متن آهنگ جمشید نجفی غروب پاییزه جمشید نجفی غروب پاییزه 320 دانلود آهنگ غروب پاییزه از آغاسی دانلود آهنگ غروب پاییزه جمشید نجفی دانلود آهنگ غروب پاییزه جواد یساری دانلود آهنگ غروب پاییزه عباس قادری آهنگ غروب پاییزه دلم غم انگیزه جواد یساری غروب پاییزه متن دانلود آهنگ غروب پاییزه دلم غم انگیزه از آغاسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو