loading...

نایس موزیک

  متن آهنگ عذاب علی سفلی —–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—– واسه تو عادیه این چیزا…♯♫♪ اما من میمیرم؛ بی چِشمات…♯♫♪ من نمیخوام که باوَر کنم…♯♫♪ ( با صدای علی سف

حسین بازدید : 39 شنبه 30 شهریور 1398

 

متن آهنگ عذاب علی سفلی

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

واسه تو عادیه این چیزا…♯♫♪

اما من میمیرم؛ بی چِشمات…♯♫♪

من نمیخوام که باوَر کنم…♯♫♪

( با صدای علی سفلی )

تو نزن آتیشم، با حرفات…♯♫♪

 

بی تفاوت نرو!! عشق من…♯♫♪

واسه من مرهم بود آغوشت…♯♫♪

جایِ تو خالیه عمر من،…♯♫♪

 

من چطور میشم فراموشت؟!…♯♫♪

عذابَم نده ؛ که من این روزا خَرابم!!!…♯♫♪

یه قایقِ شِکسته ، رو آبَم…♯♫♪

تمومِ دُنیا کرد جوابم ، عزیزَم!!…♯♫♪

از وَقتی رَفتی ، خیلی مریضَم…♯♫♪

اشک تویِ آغوشِ کی بریزَم؟!؟!…♯♫♪

باید تو تَنهاییم ؛ بِسوزم!!…♯♫♪

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

توضیحات تکمیلی در خصوص این ترانه:

آهنگ عذاب یک سورپرایز غیر منتظره

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

http://musictarin.com/download-single-track/10895.php







برچسب ها کد پیشواز عذابم نده که من این روزا خرابم همراه اول متن و شعر آهنگ عذابم نده که من این روزا خرابم دانلود آهنگ عذابم نده که من این روزا خرابم دانلود ریمیکس عذابم نده که من این روزا خرابم کد پیشواز عذابم نده که من این روزا خرابم ایرانسل دانلود آهنگ جدید عذابم نده که من این روزا خرابم لینک مستقیم دانلود آهنگ عذابم نده که من این روزا خرابم با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو